laxen

Alla inlägg under januari 2014

Av Kristin Laxing - 9 januari 2014 21:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och var sjukt trött tittade på Nyhetsmorgon & fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet jag pantade burkar/flaskor, gjorde frukost, fortsättande pantade burkar/flaskor, gjorde rent panten, tagit in svarta kärnorna och hjälpte Suss. Sen åkte jag hem och vätande på Camilla & Eija min nya godman det gick bara bra mötet. Sen har jag tittat på tv:d & tagit det lugnt. Nu tittar jag på tv:n & tar det lugnt är så sjukt trött nu. Fortsätt trevlig kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 januari 2014 21:39

Tja och Gokväll på er! Hur är är läget med er? Jag mår bättre. Jag vaknade vid 11:00 tittade på Johan Falk Kodnamn Lisa, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag lite små plockat, käkade makaroner, drack kaffe och tog det lugnt. Sen käkade jag makaroner och fixade rasten i köket, drack kaffe och tittade på Sverige mästerkock. Nu tittar jag på Maria Wern och tar det lugnt. I mon blir det jobb efter en vecka med förkylning och feber. Hoppas att ni har haft det en trevlig dag. Fortsatt trevlig kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 januari 2014 14:59

Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du och jag för alltid älskling. Vi ska vara alltid tillsammans älskling lovepower & strongest. Jag älskar dig så sjukt älskling Puss Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 januari 2014 22:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär är sjuk :-(. Jag vaknade vid 06:00 av jag frös, hostande och näsan. Somnade om till 09:30 jag har tittat på tv:d och hockey hela dagen. Fan vad gott att Sverige 6-0 :-). Nu tittar jag på Tyskungen och tar det lugnt. Lycka till på Amerikanska Idol Staffan Oldsberg. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 januari 2014 21:19

Tja och Gokväll på er!
Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag förrätten och sallad. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till stan och mötte upp älsklingen vid gbgsoperan och tittade vi på GP fyrverkning den var så fin. Sen åkte jag hem. Fixade resten varmrätten, tittade på tv:d och väntande på älsklingen. Älsklingen km vid 20 tiden. Vi börjande käkande förrätten som blev ägg, räkor, majonäs, lite sallad och kex, käkande varmrätten som blev oxfilé, potatisgratäng och sallad till och efterrätt som blev kladdkaka, grädde och te tittande vi på Bingolottos Nyårskväll. Sen gick vi ut och skjut fyrverkning och gick vi hem till mig. vi tittande på tv:d och fyrverkningen och festande vi. Jag hade det en trevlig och mysig nyårsafton med älsklingen . Vi hörs sen PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards