laxen

Alla inlägg under december 2012

Av Kristin Laxing - 31 december 2012 21:59

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost, tog det lugnt och fixat mig. Sen åkte jag till Vidar och tittade på Finland vs Sverige Fan vad gott att Sverige vann mot Finland med 4-7. Sen åkte vi till hamnen tittade på fyrverkerna och en film på Götaplatsen. Sen åkte vi hem till han och gjorde nyårsmaten jag blev väldigt mätt. Nu tittar vi på bingolotto och ätar kladdkaka. Hoppas att ni har haft det en underbar nyår och fortsätt har en underbar nyår. Gott Nytt År till 2013. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 31 december 2012 21:21

Av Kristin Laxing - 30 december 2012 23:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon men slummade till 10:30 åt frukost och fixat mig. Sen åkte jag till ICA Forcus och mötte upp Vidar. Sen åkte vi hem till honom. Vi bakade kladdkaka och ischokland till nyår, tittade på tv:n, käkade mat och vi tog det lugnt. Imon är det nyårsafton tiden bara rusa i väg. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 december 2012 21:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen började jag att städa och tvättade kläder. Sen har jag tagit det lugnt. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Saga om ringen - Häskarringen och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 december 2012 23:18

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost, Piippi på rymmer, Sverige vs Schweiz, tog det lugnt och fixat mig. Sen åkte jag till Backa Plan och mötte upp Vidar. Vi gick och köpte saker till nyår och sedan åkte vi hem till Vidar väntande på maten, tittade på tv:n och hade Fredagsmys. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 december 2012 21:48

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, Rasmus på luften, käkade frukost, duschade, tog det lugnt och fixat mig. Sen åkte jag till stan och mötte upp Vidar. Vi åkte till ICA Maxi i Mölndal och handlade. När jag km hem tittade jag på min stora gala och nu tittar jag på Göta kanal 3. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 december 2012 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, Nils Karlsson Pyssling, käkade frukost och tagit det lugnt. Jag har tittat på Änglagård 3 och tagit det lugnt hela dagen. Nu tittar jag på Fjällbacka morden av Camilla Läckberg minns ni Familjen Göransson Stenman doms dotter Ellen som spela Maja är med på denna film. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 25 december 2012 20:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 men somnade om till 10:00 Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Så mycket bättre och sedan kmr Änglagård 3. Hoppas att ni har haft underbar dag. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards