laxen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Kristin Laxing - 21 oktober 2011 18:29

Förlåt för att jag inte bloggade i går.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen bakade Jag med Mariette och sedan var det rast.

Efter rasten ståde jag på cafét.

Och sedan fick jag slutade för dagar.

Jag träffade min syster Linda och hennes barn Anna och Emma.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag till torget och handlade mat och sedan åkte jag hem och packade upp maten.

Sen gjorde pytt i pannan till middag och sedan tittade på tv och to det bara lugnt.

 

I dag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och to det lugnt.

Sen kmr Marvic hon lagade köttgryta och sedan duchade jag.

Sen gjorde jag lunch och sedan åkte jag träffade Vidar tittade runt affärer och sedan åkte vi till stads-bibblan satt vid datorn en stund.

Sen gick vi till Lilla London på Afterwork och åt mat.

Nu sitter jag här vid datorn vid stads-bibblan och ta det lugnt.....

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2011 12:49

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig och sedan åkte jag till skolan.

Vi hade besök av Ulla från Roselundgatan, hon berätta om söka till vuxenskolan då kan man gå till roselundsgatan och ansökan och sedan gjorde den gamla vanliga ämnen. Och nu sitter jag här på stads-bibblan vid datorn och ta det lugnt.

Sen ska jag hem och fixa i ordning.

Sen är det Möte hemma hos mig berätta det har gått bra i Rösevägen.

Efter möte ska jag ta det bara lugnt och titta på tv...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 18 oktober 2011 18:11

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn.

Sen var Jag och Mariette och handlade till afternoon tea och bakade Jag med Solveig. Sen var jag stått på cafét från 13 till 17.

Nu är jag trött när jag kmr hem då ska jag titta på tv och ta det bara lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2011 14:42

Jag vaknade vid 07:00 tittade på tv och Nyhetsmorgon. Sen börja dammsuga och moppade golvet och sedan började jag tvättade kläder. Sen hälsade på personalen. Sen åt jag spaghetti och köttfärsås till lunch. Sen fixade i ordning mig. Nu sitter jag här på stads-bibblan dricker kaffe och äter kanelbulle. Snart ska jag till Laserdome och spela med Vidar det ska bli kul. Och sen ska jag till Lisse åka en massor karuseller och träffa mina vänner som jobba där.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss



Av Kristin Laxing - 7 oktober 2011 21:01

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, EfterTio och to det lugnt. Sen gjorde jag spaghetti och köttfärsås till lunch det vad gott mätt bli jag med. Sen sov jag i 2 timma det är så skönt och dova middag. Sen tittade på tv och to det lugnt och sedan gjorde spaghetti och köttfärsås till middag det vad gott och mätt bli jag med. Sen tittade jag på Finland vs Sverige fan vad gott att Sverige vann med 1-2 wiee men nu tittar jag på Idol och hoppas att Linni, Moa, Robin och André går vidare!! Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 1 oktober 2011 16:11

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen började jag och städa. Dammsugit och moppade golvet.

Sen var jag i tvättstugan och tvättade kläder.

Sen duchade och åt jag lunch.

Sen åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

Snart ska jag till Lisse med Vidar det ska bli kul...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards