laxen

Alla inlägg under november 2011

Av Kristin Laxing - 30 november 2011 13:51

Förlåt Förlåt för att jag har inte bloggat :(.

Hur är läget med er? Själv är det sådär är förkyld inte kul alls :(.

Jag vaknade vid 06:00 av jag frös och huvudvärk :( tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till skolan, vi pratade om avslutningen och sedan gjorde vi ämne vid datorn.

Sen slutade vi för dagen då åkte jag hem till Vidar har druckit ts.

Och nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 8 november 2011 17:54

Förlåt för att jag har inte bloggat.

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

 

Fredagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Jag har suttit vid datorn tagit det lugnt.

Sen åkte jag till Mix Megapol (Fredagvagnen) Jag träffade Sebastian (Peppe) det var längsedan jag träffade honom pratade lite med honom.

Sen gick jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på.

Sen åkte jag hem då var det Fredagsmys tittade på Postkodmiljonären, Idol och Hellenius hörna.

 

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på.

Sen träffade Vidar och vi gick på indisk Restaurang det var mysigt.

Sen åkte jag hem tittade på Så mkt bättre och to det lugnt.

 

Söndagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Gjorde inte så mkt i söndagen Vidar kmr och vi lagade Köttbullar och Potatismos mums vad gott och vi hade mysigt.

 

Måndagen

Jag vaknade upp jag mådde dåligt tittade på Nyhetsmorgon och kolla den illamående går över det gick inte över gick in på fb och skriv till anette och sedan sömnade om.

Jag vaknade igen vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, tittade på Beck, åt frukost och to det bara lugnt.

Sen gick jag hem till Linnea och hjälpte henne med sin IPHONE 4S fixade det och var hos henne.

Sen följade med mig hem och tittade på Lägenheten hon var hos mig en stund och sedan gick hon och denisa hem och jag forsättade tittade på fotbollsgalan.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Bio

Av Kristin Laxing - 3 november 2011 16:15

Förlåt Förlåt för att jag har inte bloggat :(

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, to det lugnt och fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade till cafét och sedan har jag suttit vid datorn hela förmiddag och ta det lugnt.

På eftermiddag satt vid bordet och målade.

Sen åkte jag hit och sitter vid datorn, dricker kaffe och ta det lugnt.

Efter stads-bibblan ska jag gå på Bio ska titta på TinTin och hoppas att Tintin är bra och spännande... och sedan handla lite på vägen hem och sedan ska jag hem titta på tv och ta det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss  Här bjuder jag en bild på TinTin

 

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards