laxen

Inlägg publicerade under kategorin Älskling ❤️

Av Kristin Laxing - 22 juni 2014 21:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 tittade på Nyhetsmorgon, åt vi frukost och tog det lugnt. Sen tog vi en promenad först till utsikten och sedan en stigen. Sen har vi tagit det lugnt och packat. Sen käkade vi lunch och tog det lugnt. Sen åkte vi hem till Götet igen. När jag km hem har jag liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 juni 2014 20:01

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. FredagJag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp och väntade på att älsklingen ska sluta. Sen tippade vi och råkade missade tåget och bussen upp till Orust. Vi tåget son gick 13:40 och väntade på Orust bussen 1 timmen och åkte vi till Varekil, Vidars pappa Trygve hämta oss och vi till Hälleviksstrand för att firar midsommar. God mat, god efterrätt och hade vi trevlig, mysig och slutade skit. Tom har en son tidigare som heter Martin han drack lite för mkt då börja han skrika och allmänt sur. Sen åkte vi hem till stugan och gick lagg oss. LördagJag vaknade vid 09:30, åt frukost och tittade vi på Ecuador vs Honduras och tog det bara lugnt. Sen tog jag och älsklingen en promenad och sedan har vi tittat på hotel i Sthlm tagit det lugnt. Sen löp-tränade vi det gick bara bra. Nu tittar vi på Angelina vs Iran det är la sådär match och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 juni 2014 20:16

I går var det 1 år med älsklingen Jag älskar dig så sjukt mkt älskling och tack för en mysig och trevlig kväll i går. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 maj 2014 22:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Gick till tvättstuga, dammsög, moppade golverna, gjorde rent på toa och diskade jag. Jag tittade på Sverige vs Ryssland, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Redbergsplatsen och väntande på älsklingen. Sen åkte vi hem till hans föräldrar, gick till coop och köpte sallad. Sen gjorde pastasallad, käkade vi hamburgare, korv med bröd och potatissallad det var gott. Nu tittar vi på Real vs ATL fan vad gott ATL leder mot Real med 0-1 :). Morron är det Västcupen i Mölndal. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 maj 2014 22:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 08:40 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte vi till stan, käkade mat, åkte tippade och sedan lämnade mina saker. Sen åkte vi Lisse, åkte några karuseller men jag åkte Helix o Lisebergshjulet. Sen åkte jag hem till älsklingen, tittade på smartare än 5-e klassare, käkade mat och nu tittar vi på Eurovision song contest kom igen Sanna och vinn Eurovision :). Nu ska jag fortsätta och tittar på ESC. Jag har haft det en underbar dag med älsklingen. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 maj 2014 23:30

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre. Jag vaknade vid 09:00 av Sandra km tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen började jag att dammsuga golverna och moppade golverna. Sen har jag liggat i sängen, tittat på Noll tolerans och tagit det lugnt. Sen km älsklingen vi tog det lugnt, älsklingen käk till oss. Och hade vi fredagsmys tittade på Postkodmiljonären, Let's dance och tog det lugnt. Nu gör vi inget tar det lugnt. Grattis till Benjamin som vann Let's dance wii. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 maj 2014 10:53

Jag älskar dig dig så sjukt mkt, du och jag för alltid älskling ?????

Av Kristin Laxing - 2 maj 2014 22:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra ryggen är mkt bättre. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Johan Falk, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Kortedala för att käkade.lunch och sedan åkte jag till blåvittshopen för att köpa biljett till IFK Göteborg vs Elfsborg på söndag. Sen mötte jag upp älsklingen på hans jobb. Vi gick till Pressbyrån och tippade och sedan åkte vi hem till han och har Fredagsmys. käkade tacos, tittade på Let's dance och tar vi det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards