laxen

Alla inlägg under mars 2014

Av Kristin Laxing - 31 mars 2014 21:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, tagit in svarta kärna, pantande, gjorde rent panten och hjälpte Suss. Sen åkte jag till tandläkarn och lagade en tråd och sedan åkte jag hem. Sen km Sandra & Eija och hade möte det gick bara bra. Sen har jag tagit det lugnt och tittat på tv:n. Nu tittar jag på Biggest Loser. Det har varit härlig vårväder i dag med :). Grattis på födelsedagen Linda och hoppas att du har haft en trevlig dag/kväll och Grattis på födelsedagen Ingvar och hoppas att du haft det en trevlig dag/kväll. Hoppas att ni har haft det en härlig dag och Fan vad gott att IFK vann med 0-2 mot AIK. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 mars 2014 21:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 09:50 tittande på Nyhetsmorgon, käkande frukost, tog vi det lugnt och fixade jag mig. Sen åkte jag ner till Linda. mormor, morfar, gamnelmormir, Pernilla, Peter, Maria, Filip och Sakarias km oxå. Vi fikande och pratade med. Sen åkte dom hem och jag var kvar och satt vid datorn. Sen km Anne-Mari och Linnea var en stund och sist km Gunnel och Dan var oxå en stund. Sen åkte jag hem. När jag km hem så började jag att diska. Nu ligger jag i sängen tittar på Annika Bengtzon - livstid och tar det lugnt. Har haft en underbar helg med älsklingen. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 27 mars 2014 20:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, hjälpte Simon sopande garaget, pantande flaskor o burkar, gjorde fint i panten och hjälpte Suss. Den åkte jag hem. Jag tittat på Andra Avenyn och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 mars 2014 21:36

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, återvinningen, gjorde panten, plockade upp varor och frontande. Sen åkte jag hem. Jag duschade, fixade jag mig och käkade nudlar till middag. Sen åkte jag till kviberg och hade årsmöte med fotbollen det var la sådär. Sen åkte jag hem. Nu bloggar jag och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 25 mars 2014 21:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit in den blåa kärna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Andra Avenyn, diskat och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 mars 2014 20:47

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plasten upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, gjorde panten och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Andra Avenyn, duschat, käkat mat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Familjen Annorlunda och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 mars 2014 11:52

9 månader med världens bästa älskling <3 <3 <3. Älskar diig så sjukt mkt Puss <3. Vi hörs sen PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards