laxen

Alla inlägg under januari 2011

Av Kristin Laxing - 27 januari 2011 13:51

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Tre Kronor, åt frukost, kaffe och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig och åt jag lunch.

Sen åkte jag till skolan.

Nu sitter jag här vid datorn, dricker kaffe och ta det lugnt.

Jag börja klocka 15:00 i dag för att Lena är på begravning och sedan ska jag hem och fortsätta titta på Tre Kronor och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 26 januari 2011 12:05

Igår

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och vid 07:40 smsade catrin och sedan gick lagg mig igen.

Vaknade vid 12:00 då var huvudvärken borta och fortfarade trött då tittade på tv och sedan beck och to det lugnt hela kvällen.

 

Idag Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan arbetade egena ämne och sedan var det rast men efter rasten gjorde vi intressen och sedan sluta jag.

I kväll är det fotbolls-träning och sedan ska jag hem, tvätta, titta på halv åtta hos mig, sveriges mästerkock,  hotellprakikanterna och fuskbyggarna.

Nu ska jag dra mig till Nordstan och köpa Tre Kronor säsong 4 på dvdbox och sedan ska jag hem och ta det lugnt innan träningen

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 24 januari 2011 14:24

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon men somnade om i soffan vid 07:00 vaknade igen 11:00 gick jag till jobbet styrkade jag och sedan var det rast åt räkmacka och drack varmchockland läste jag min bok.

Sen handlade för cafét och nu sitter jag här vid datorn ta det lugnt snart ska jag och charlotte göra posten och sedan sluta jag.

Jag hinner inte träna innebandy istället ska jag städa lägenheten och diska måste ner till Pappsen sen efter 17.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 23 januari 2011 15:10

Jag vaknade vid 11:00 tittade på nyhetsmorgon, fångarna på fortet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag stads-bibblan sitter vid datorn, lyssnar på mix megapol och ta det lugnt.

Sen ska jag hem titta på Sverige vs Kroatien, Solsida, Time out och Beck på dvd. Hoppas att Sverige vinner i kväll.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 22 januari 2011 17:27

Jag vaknade vid 11:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och skyrtade jag.

Sen åkte jag till stads-bibblan var där 1 timma och sedan åkte jag hem till Vidar.

Vi lyssnar på arsenal mot wigan och tittar vi på spanien mot norge.

Sen bli det sverige mot serbien och sedan fångarna på fortet.

Sen ska jag hem titta på tre kronor och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 21 januari 2011 18:50

Jag åkte till göteborgs-hjulet och hälsade på var där i 1 timma och 10 min och sedan åkte jag till Vidar och nu sitter jag vid datorn, tittar på ullared kanal5play och vänta på grannyran, sedan let"s dance och mysa med Vidar i soffan.

Sen ska jag hem titta på tre kronor.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 21 januari 2011 14:35

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och vilade var så seg i morse.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick Jag och Mariette till cafét och städade och sedan hade musik.

Sen var det lunch och fika och pratade med.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

Efter jobbet ska jag åka till Vidar sitta vid datorn, titta på tv och ta det lugnt med. Snart sluta jag skönt med helg nu.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 20 januari 2011 13:35

Jag vaknade vid 10:00 tittade på tre kronor och drack kaffe.

Sen fixade ordning mig och åkte jag till stan och åt på mc donald´s det var gott och sedan åkte jag hit till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt...

Jag är ledig från skolan i dag skönt........

Sen ska jag och Vidar titta på handbolls-vm i scandinvium det ska bli jätte kul :-).

Jag är fortfarade förskyld :-(....

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards