laxen

Alla inlägg under juni 2014

Av Kristin Laxing - 29 juni 2014 23:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vi 11:00 tittade på tv:n och käkade frukost. Sen åkte vi till Centralstationen tippade och sedan åkte vi till Utby och gick på café och käkade våfflor drack kaffe och hade vi trevlig. Sen åkte vi till Liseberg och åkte Helix och åkte vi hem till hans föräldrar. Tittade på Holland vs Mexiko fan vad gott att Holland vann och käkade middag. Sen åkte jag hem. Nu ligger jag i sängen och tittar jag på fotbolls VM och tar det lugnt. Jag har haft det en underbar med älsklingen. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 28 juni 2014 23:01

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:50 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och tog det lugnt. Sen börja jag att städa och tvätta hela förmiddag och eftermiddag. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Han tippade och åkte vi till netto och köpte några och sedan åkte vi till hem till Vidars föräldrar. Vi tittade på Braslien vs Chile och tog det lugnt. Vi har precis käkat pizza och nu tittar vi på Colombia vs Uruguay och tar vi det lugnt. Hoppas att Colombia vinner i kväll. Vi hörs PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 juni 2014 22:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tvättade knivade påsarna, gjorde frukost, fortsatt jag att tvättade knivade påsarna, tvättade kundkorgarna och gjorde rent pressen. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade och sedan åkte jag hem. Jag tittade på Portugal vs Chana fan vad gott att Portugal åkte ut. Har tittat på tv:n, tagit det lugnt och duschat. Nu tittar jag på Algeriet vs Ryssland hoppas på att Ryssland vinna i kväll. Mon är det fredag. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 25 juni 2014 21:30

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, torkade vid knivarna, skedarna och m:m någon lämnade juice paket i hyllan, gjorde frukost, fortsatt jag att torkade, gjorde panten och gjorde pressen rent. Sen åkte jag hem. Jag har vilat, tittade på Nigeria vs Argentina fan vad gott Messi gjorde 2 mål och tagit det lugnt. Sen km Sandra o lämnade ICA kortet. Nu tittar jag på Fotbolls-VM Eucador vs Frankrike hoppas att Eucador vinna i kväll det kmr bli svår match. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 juni 2014 21:48

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Måndag Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, gjorde panten, hjälpte charken med att tvättat brädor och m:m. Sen åkte jag till Liseberg för att titta på genrep på Lotta på Liseberg efter det käkade jag och sedan gick jag tillbaka till scenen och väntade på direktsändningen ska börja. Efter Lotta på Lotta på Liseberg väntade på Jasmine och Lotta. Sen åkte jag hem och sov. Tisdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjort frukost, gjorde panten och tagit in blåa kärna. Sen åkte jag och Sandra till stan och kikade på datorn och sedan fikade vi det var en trevlig stund och mysig. Sen åkte jag hem och tittade på mig själv på Lotfa på Liseberg i går och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 juni 2014 21:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 tittade på Nyhetsmorgon, åt vi frukost och tog det lugnt. Sen tog vi en promenad först till utsikten och sedan en stigen. Sen har vi tagit det lugnt och packat. Sen käkade vi lunch och tog det lugnt. Sen åkte vi hem till Götet igen. När jag km hem har jag liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 juni 2014 20:01

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. FredagJag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp och väntade på att älsklingen ska sluta. Sen tippade vi och råkade missade tåget och bussen upp till Orust. Vi tåget son gick 13:40 och väntade på Orust bussen 1 timmen och åkte vi till Varekil, Vidars pappa Trygve hämta oss och vi till Hälleviksstrand för att firar midsommar. God mat, god efterrätt och hade vi trevlig, mysig och slutade skit. Tom har en son tidigare som heter Martin han drack lite för mkt då börja han skrika och allmänt sur. Sen åkte vi hem till stugan och gick lagg oss. LördagJag vaknade vid 09:30, åt frukost och tittade vi på Ecuador vs Honduras och tog det bara lugnt. Sen tog jag och älsklingen en promenad och sedan har vi tittat på hotel i Sthlm tagit det lugnt. Sen löp-tränade vi det gick bara bra. Nu tittar vi på Angelina vs Iran det är la sådär match och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 juni 2014 21:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med dig? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde rent panten, lämnade tillbaka varor, lämna kundkorgar och tvättat kundkorgar. Jag handlade lite grejor till i mon och sedan åkte jag hem. Sandra km, vi lagade pasta med grillad paprika den var gott, tog det lugnt en stund, diskade jag. Nu tittar jag på Uruguay vs England hoppas att Uruguay vinner i kväll. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards