laxen

Alla inlägg under april 2011

Av Kristin Laxing - 18 april 2011 14:06

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn.

Sen gick jag och handlade till cafét och sedan gjorde jag slipade och målade krabbfiskespö sen var det lunch-rast åt makaroner och sedan drack kaffe.

Sen klippte jag tyglock till glasburkar.

Och nu sitter jag vid datorn, skriver i mina bloggar, och sedan måla i gen.

Sen ska Jag och Charlotte göra posten och sedan sluta jag för dagen.

Jag ska löp-träna och sedan åka till ullevi, titta på IFK vs HIF hoppas att IFK vinner i kväll :-).

Underbar väder ute i dag bli så glad när solen skiner i Göteborg....


Ha det gött alla nu Hejs och Puss Här bjuder jag på en google bild en sol

 

 

Av Kristin Laxing - 17 april 2011 17:33

Lördag

Jag vaknade vid 07:00 för att jag var barnvakt åt maria för att hon fick jobbar extra på volvo vi tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt hela förmiddagen/eftermiddagen när maria km och hämta filip. Då fixade i ordning mig och åkte jag hit till stads-bibblan, sitter vid datorn och ta det lugnt. Sen ska jag hem, titta på tv och ta det lugnt. 7 dagar kvar tills liseberg öppnar jag är så taggar.... Ha det gött alla nu Hejs och Puss Här bjuder jag på en bild på den nya attraktion Atmosfear på Liseberg

 

 

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig.

Sen gick jag ner till Linda, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick vi till Dannä, Malin, Pontus och Lina och fira pontus och lina födelsedagar det var trevligt pratade, åt smörgåstårta, drack påskmust, åt tårta och drack kaffe och en underbar väder ute i dag och satt vid datorn.

Nu sitter jag vid datorn hemma hos Linda men snart gå hem och löp-träna och sedan sitta/ligga i soffan, titta på tv och ta det lugnt.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 15 april 2011 13:41

Torsdag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till skolan och väntade att utverkligsamtalet det gick bara bra.

Sen åkte jag till stan åt lunch i subway och sedan åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det bara lugnt.

Sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.


Fredag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen fixade lite påsken gick till förvaltningen lämnade dom fina påskriset.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.


Ha en underbar helg. Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 13 april 2011 12:19

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan och hade lektion och nu sitter jag vid datorn men snart åka hem löp-träna.

Efter att jag har löp-träna då ska jaq städa/tvätta usch vad tråkigt det är att städa/tvätta.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 12 april 2011 14:51

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen gick och handlade till cafét.

Sen bakade och klippte mat-kunponger.

Sen har jag stått i café och sedan åt jag köttbullar-macka.

Snart ska jag åka till fotboll-träningen och sedan ska jag hem titta på tv och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 11 april 2011 13:20

Söndagen

Jag vaknade redan vid 09:10 jag tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe sömnade om från 10:30 till 11:30 tittade på körslaget lite och sedan fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till Allum och tittade på Team Casper.

Sen åkte jag till Rambergsvallen och tittade på HBK vs IFK fan att IFK förlorade mot HBK.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på och sedan åkte jag hem åt kebabrulle, tittade på tv och to det lugnt.


Måndagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmotgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade till café och sedan har jag suttit vid datorn och ta det lugnt.

Sen vid 14:30 ska jag och charlotte göra posten och sedan sluta jag för dagen.

Efter jobbet ska jag åka till innebandy-träningen och sedan ska jag hem titta på tv och ta det lugnt.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 9 april 2011 16:08

Fredagen

Jag vaknade redan vid 05:45 jag tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn.

Sen torkade jag alla borderna och sedan satt vid datorn.

Sen var det lunch/fika och sedan sluta jag för dagen vid 13:00.

För att dom pratade med chefen.

Jag åkte till göteborgs-hjulet och hälsade på.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag hem tittade på tv/morrhår och ärtor och to det lugnt.

 

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00 jag tittade vid nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen började jag städa resat påsarna, vikt tvätt m:m.

Sen kmr Pappa, Pernilla och Peter och hämtade mitt skräp. 

Sen fixade i ordning mig och sedan åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn, dricker kaffe och ta det lugnt.

När jag kmr ska jag fortsätta och städa.

Sen ska jag titta på Körslaget och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss har en underbar dag/kväll

Av Kristin Laxing - 7 april 2011 18:19

Äntligen frisk efter att har haft feber i 5 dagar. Jag har liggat soffan, tittat på tv, tagit det bara lugnt och vilat orka ingenting man har feber bara låg i soffan orkade ingenting men nu är jag frisk äntligen.


Torsdag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, efter tio, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till ånäsgrillen åt kebabrulle och sedan gick jag till skolan satt vid datorn, drack kaffe och to det lugnt. Hemkunskap-lektionen börja 14:30 vi pratade om utvärderir om påskbuffén, tittade på bilderna, skriv påskbuffé, och sedan veckomatsedel.

På rasten drack jag te och åt knäckebröd, planera om pastasallad.

Sen gjorde vi skriv till utställning.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards