laxen

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristin Laxing - 19 februari 2012 19:19

Lördagen

Förlåt att jag har inte bloggat i helgen :(.

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till stan fixade med mobilen då var den stängt.

Sen åkte jag hem hämtade min matchtröja och halsduk och sedan åkte jag till Scandinavium, tittade Frölunda vs HV71 med Vidar Fan att Frölunda förlorade bara men dom spelade bra.

Sen åkte Jag och Vidar hem till mig.

Vi gjorde tacos, tittade på Postkodmiljonären, Melodifestvalen och to det lugnt.

 

Söndagen

Jag vaknade vid 08:20 tittade på Nyhetsmorgon, fixade i ordning.

Sen gick jag till tvättstugan och tvättade kläder och sedan dammsög golvet, moppade golvet, gjorde toa och sedan bäggade rent sängen.

Jag har suttit vid datorn/tv tittat på tv, datorn och tagit det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 18 februari 2012 10:30

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och åt mina frukt.

Sen började jag dammsög och moppade golvet i omklädsrummet.

Sen gick jag till Vårdcentralen kollade upp min tå jag hade Liktornar och sedan gick tillbaka till jobbet.

Jag satt vid datorn och sedan var det matdags och kaffedags.

Sen fortsättade satt vid datorn.

Sen åkte jag till gymmet jag och vidar gymade tsm det gick bara bra och sedan tippade jag melodifestvalen, köpte chips och cola och sedan hem.

Jag gjorde markaroner och köttbullar med sallad det var gott.

Jag tittade på Postkodmiljonären, The vocie och Kvinnor offside och sedan somnade jag på soffan.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 16 februari 2012 20:37

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet åt mina clementin och bananen, gick och handlade, drack kaffe och sedan skärade till påskmemory och sedan köpte kebanpizza och cola till lunch och sedan var det kaffe.

Sen gjorde jag en födelsedag present till Samuel som fyller år på lördag och sedan slutade jag.

Sen åkte jag till ICA Maxi och väntade på Vidar, vi handlade tsm, köpte vi godis och sedan tippade vi.

Sen åkte jag hem.

Nu sitter vid datorn/tv tittar på sveriges värsta bilförare, biggest loser sverige och sedan nyheterna.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 15 februari 2012 22:27

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, Efter Tio och to det lugnt.

Sen km Jessica och Marivic och hade möte.

Möte gick bara bra.

Sen satt jag vid datorn en stund och sedan gjorde jag lite mat och sedan gick jag till jobbet, hämtade min plånka och bokade en läkarn tid.

Sen åkte jag till Försäkringskassan/Skattverket och sedan till handelsadademin och väntade på Vidar.

Sen åkte vi till nordstan köpte bananen och sedan till träningen, träningen gick bara bra fast hade ont på väster foten och höger tå.

Sen åkte jag hem tittade på sveriges mästerkock, käkade mat, tittade på fuskbyggarna och nu tittar jag på Nyheterna och ta det lugnt.

Ha det gött alla nu om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 14 februari 2012 22:16

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och åt mina frukt.

Sen gick jag och handlade och sedan duka till gubberna.

Lämna kakor och kaffe till förvaltningen och sedan satt vid datorn.

Sen var jag i cafét hade mkt och göra där och sedan satt vid datorn och fixade saker till Vidar.

Sen gick jag hem satt vid datorn/tv tittat på tv och suttit vid datorn och tagit det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 14 februari 2012 17:57

Ha en underbar kväll på alla <3 dag

 

 

Av Kristin Laxing - 13 februari 2012 22:09

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, åt mina frukt och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade, lämade kakor och kaffe till förvaltningen.

Sen gjorde jag saker till alla hjärtas dag i morgon hela dagen.

Sen åkte jag till gymmet och vänta på Vidar gick in på Max och drack kaffe.

Sen km Vidar, vi byte om och började gyma det gick bara bra skönt att starta i gång med träningen..

Sen åkte jag hem, satt vid datorn/tv tittat på halv åtta hos mig, familjen annorlunda, chefen undercower och nu tittar jag på nyheterna och sedan sova.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 12 februari 2012 20:12

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra. 

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen dammsög, moppade golvet, gjorde rent på toa och sedan diskade.

Sen gick jag till tvättstugan och tvättade kläder.

Sen fixade i ordning mig och sedan gick jag från tuve till grimbo, åkte jag till stan och köpte kläder till Anna och Linus och sedan hem till Linda och lämnade kläderna till dom och sedan hem. Jag har suttit vid datorn, tittade på tv, käkat mat och tagit det lugnt.

Nu tittar på Kontoret, Time out och sedan Wallander.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards