laxen

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Kristin Laxing - 8 februari 2012 21:47

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra är fortfarande förkyld :/.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade och sedan to det lugnt.

Sen åkte vi till Bowlingen fick vänta i kylan tills dom öppnade och sedan spelade vi, det gick bra och kul.

Efter bowlingen åkte jag direkt till Handelsadademin men råkade tag fel buss det tog mig 1 timma att åka till handelsadademin.

När jag km då fick jag vänta på Vidar för att han hade lektion vid 14:40 fick han sluta.

Då gick vi till spelaffären och tippade hästar och sedan åkte jag till Nordstan för att käka var så hungig åt en snabbis på donken även gick jag förbi på 3 butiken och hälsade på Anton.

Sen gick jag till clarion Hotel Post och tittade och sedan hem.

Jag har suttit vid datorn,tv tittat på tv, surfat runt och tagit det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards