laxen

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Kristin Laxing - 12 februari 2012 20:12

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra. 

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen dammsög, moppade golvet, gjorde rent på toa och sedan diskade.

Sen gick jag till tvättstugan och tvättade kläder.

Sen fixade i ordning mig och sedan gick jag från tuve till grimbo, åkte jag till stan och köpte kläder till Anna och Linus och sedan hem till Linda och lämnade kläderna till dom och sedan hem. Jag har suttit vid datorn, tittade på tv, käkat mat och tagit det lugnt.

Nu tittar på Kontoret, Time out och sedan Wallander.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 12 februari 2012 00:18

Hur är läget med er?
Jag mår bara bra.
Jag vaknade vid 08:00
tittade på Nyhetsmorgon, käkade  frulle, drack, to det lugnt. och fixade i
ordning mig.
Sen gick jag till Linda, vi käkade kakor, drack kaffe och
pratade. Sen åkte jag till Vidar, vi myste, tittade på fotbollen/hockeyn,
Postkodmiljonären och sedan Melodifestvalen och vi hade det jätte trevligt och
mysigt tsm. Sen åkte jag hem sitter vid datorn, tv och ta det bara lugnt men
snart är det att sova är trött nu.
Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni
vill våga och kan

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards