laxen

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Kristin Laxing - 7 februari 2012 20:57

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra är fortfarande förkyld :/.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och åt min frukt.

Sen gick och handlade, lämnade mackor och kaka till förvaltningen och satt vid datorn.

Efter rasten var jag i café inga kunden och sen to vi bara lugnt.

Sen gick jag till dagiset hämtade Anna och Emma och sedan åkte Jag och Linda hem till dom, väntade på Dan, Gunnel, Dannä, Malin och Pontus km dom, vi åt räk-macka och drack kaffe och pratade, myste Linus och busade.

Jag km hem vid 18 men har gjort en promnad schema, km Marivic pratade.

Nu sitter jag vid datorn, tv tittar på Äntiligen hemma, House och sedan Nyheterna.

Grattis på Födelsedagen Anna och hoppas att du har haft det bra på dagiset.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

 

Anna

Emma

   

Linus

 

 Linus och Linda

  

Jag och Linus

  

Jag och Linus

 

Linus

      

 

   

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards