laxen

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Kristin Laxing - 9 februari 2012 23:10

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vknade vid 06:00 tittade på Nuhetsmorgon, drack kaffe, duschade och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, åt min frukt och to det lugnt.

Sen gick och handlade.

Sen gick jag och lämnade mackor och frukt till förvaltningen och sedan åt i förvaltningen.

Jag satt vid datorn en stund och sedan gick jag, Karin och Kamela till Gunnestorpsskolan skulle tömma åv det var fullt.

Vi gicl tillbaka till jobbet och var det lunch och sedan gjorde jag ett kortlek och drack capperucino och sedan fick jag sluta tidigare.

Sen åkte jag direkt till ICA Maxi mölndal och handlade och sedan hem.

Jag har suttit vid data/tv tittat på Nyheterna, Halv åtta hos mig, sveriges värsta bilförare och sedan Biggest loser sverige. Jag har oxå chattat.

Ha det gött alla nu om ni vill våga och kan natti natti

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards