laxen

Alla inlägg under november 2013

Av Kristin Laxing - 19 november 2013 23:31

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har gjort frukost, pankade flaskor och burkar, tagit plasten upp till bryggan och fronta. Sen åkte jag till syrran Pernilla och Sakarias. Vi käkade spaghetti och köttfärssås, drack kaffe och pratade. Sen åkte jag till älsklingens föräldrar och tittade på Sverige vs Portugal fan att Sverige förlorade och missa VM. Nu sitter jag 17 bussen med Chrilli . Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 18 november 2013 20:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämna tillbaka varor, morron-möte, gjort frukost, gjorde panken, tagit in svarta kärna, packade flaskor och burkar, km Rosalie, pratade och hjälpte Suss. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Baywatch och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Dessertmästerna och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 17 november 2013 20:45

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:23 det var sova ut. Vi myste i sängen, åt frukost, drack kaffe och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till Bergakungen och fixade biljetter till IRL. Sen gick vill spelbutiken och vidar tippande keno och sedan gick vi till netto och köpte gott till IRL. Sen gick vi till Bergakungen och tittade på IRL. Fan vad IRL var bra, alla borde titta på den det handla om ett viktig ämne mobbning. Jag rekommenderar stark att ni titta på den. Den får 5 biosnacks av mig. Sen åkte jag hem. Jag duschade och käkade. Nu tittar jag på solsidan, sen kmr Hellenius hörna och sedan Johan Falk - De 107 patrioterna. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 17 november 2013 13:13

Tja och Godagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 åt frukost, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen började jag att dammsugade golverna och moppade golverna, gick till tvättstuga och tvättade kläder, gjorde rent toaletten, diskade och dammade. Tog det lugnt och käkade. Sen åkte till stan och mötte upp älsklingen. Vi åkte till Jul på Liseberg var där 2 timmar och sedan åkte vi pizzerian och köpte pizza. Sen hem till honom och hade Lördagsmys. Vi hörs senare när jag kommit hem från Lisse. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 15 november 2013 23:18

God Natt och Sov Gott Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 15 november 2013 19:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde, tagit in blåa kärna, gjorde rent panken, fixade i pressen och frontat. Sen åkte jag till Hemköp, gick till Tele2 och sedan tippande vi. Sen åkte vi till Liseberg var där en stund det var mysigt. Sen gick vi till Foncus systemet och ICA och åkte vi hem till hans föräldrar. Nu har vi Fredagsmys, vi tittar på Idol och tar vi det lugnt. Vi hörs senare PössPöss

Av Kristin Laxing - 14 november 2013 22:26

Nu har jag tittat på Halv åtta hos mig, I huvudet på Gunde Svan och Hela sverige bakar. Nu ska jag sova. God Natt och Sov Gott, vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 14 november 2013 19:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med dr? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag pankade flaskor och burkar, gjorde frukost, tagit plaster upp till bryggan, fixade i panken, tagit in svarta kärna och frontat. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade. Sen åkte jag hem duschade och gjorde morot och gurka dip det var gott. Nu tittar jag på Halv åtta hos mig, sen kmr I huvudet på Gunde Svan och sedan Hela sverige bakar. Vi hörs sen PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards