laxen

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Kristin Laxing - 22 november 2013 20:47

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämna tillbaka varor, gjorde frukost, frontat vid ölen och läsken, tagit plasten upp till bryggan och gjorde rent panken. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tv:d en stund, tog det lugnt och käkade fransk grönsaksoppa. Nu är jag hemma hos älsklingens föräldrar och har Fredagsmys med älsklingen <3. Vi tittar på kvarten på Idol och har fredagsmys <3. Morron är det träning och träningsmatch med 5 klubbar från blekinge det ska bli kul och trevlig. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 november 2013 16:55

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Onsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost och panken hela dagen. Sen åkte till träningen, det gick bara bra. Sen åkte jag hem duschade, käkade mat och tittade på tv:d. Torsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde fruost, pankade flaskorna och burkarna, plockat upp varor och frontat. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tv:d en stund, gjorde fransk grönsakssoppa det var gott, tittade på tv:d. Vi hörs senare PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards