laxen

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Kristin Laxing - 3 november 2013 20:47

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Lördag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, väkte älsklingen, vi käkade frukost, drack te och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till Kviberg och firade våran fotbolls klubb Grunden BOIS 10 år med poäng promnad, köpte lotten och fikar. Sen åkte vi till mammas grav och tändande ett ljus och sedan gick vi en härlig promnad hem till mig. Vi tittade fotboll en stund och sedan åkte vi till stan och käkade. Sen åkte vi till Cheers och tittade på Arsenal vs Liverpool fan vad gott Arsenal vann i går. Sen åkte vi hem. Vi var inne hos Lisa och tittade på Johan Falk och tog vi det lugnt. Söndag Vi vaknade vid 09:15 tittade på Nyhetsmorgon, käkade frukost och tog vi det lugnt. Sen började vi att städa och tvättade kläder tack för hjälpte älsklingen med städningen. Jag har tittat på tv:d, Lisa km var här en stund, käkade mat, duschade och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Solsidan, dricker kaffe och tar det lugnt. Jag har haft det en underbar helg med älsklingen <3. Jag älskar och saknar dig så sjukt mkt älskling Puss <3. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards