laxen

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Kristin Laxing - 30 november 2013 20:07

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 08:00 hos älsklingen och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag hem och började dammsuga golverna, moppade golverna, gick till tvättstuga och tvättade kläder, gjorde toaletten, diskade och dammade. Jag tittade fädigt berättades om pi och sedan fixade jag mig. Sen åkte jag till älsklingen ??. Vi tittade på tvd en stund, åkte vi och lämnade filmerna och sedan gick vi till netto och köpte pizza och godis. Sen åkte vi hem till honom. Nu har vi lördagsmys ?? framför tvn och kanske ska vi till trädgår'n och festa. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 november 2013 13:58

Tja och Go eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt för att kass uppdate. Onsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, hjälpte Suss och tvättade kundkorgar. Sen åkte jag till träningen och hade hård träning. Sen åkte jag hem. Jag duschade, käkade mat och tittade på tvd. Torsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde tagit platsen upp bryggan, gjorde frukost, gjorde rent panten och gjorde rent i pressen. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade och sedan hem. Jag tittade på tvd och tog det lugnt. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag pantade, gjorde frukost, gjorde rent i pressen och plockat upp varor. Sen åkte jag direkt till frissan och klippte och slingor jag blev super nöjd. Sen åkte jag hem till älsklingen och hade fredagsmys ?? Åt tacos och tittade på Idol. Jag och älsklingen däckade i soffan och sussade hos han i natt. Vi hörs sen PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards