laxen

Alla inlägg under januari 2013

Av Kristin Laxing - 5 januari 2013 21:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen börja jag att dammsuga golveerna, moppade golverna. gjorde ren toa, diskade, gick jag till tvättstuga och tvätta kläder sen km Linda lämnade saker till mig ett hylla och en dusch draperi Tack Linda. Sen duschade jag och sedan åkte jag till Vidar. Vi tittade på Sverige vs USA fan oxå USA vann JVM GULD, tittade på Skellefteå vs Frölunda fan oxå dom förlorade med. Sen åkte vi hem till mig, vi tittade på Postkodd och nu tittar vi på Sagan om de två tornen, äter pizza och tar vi det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 4 januari 2013 23:14

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:40 av Vidar ringde och väkte mig. Jag duschade, drack varm chokland och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga och moppade golvet i omklädsrummet. Sen gjorde vi lunchen. Sen tog jag det lugnt. Sen gick jag hem till Anne-Mari och hämtade min laddare och sedan åkte jag till Hemköp och hälsa på Vidar. Sen åkte Vidar till lägenheten för info och jag väntade på han i 1 timma. Sen gick vi hem till han åt tacos, tittade på tv:n och vi tog det lugnt. Nu tittar jag på Himlen är oskyldigt blå och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 3 januari 2013 20:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 Vidar ringde och väkte mig. Jag tittade på Kanada vs USA det var spännande match USA vann med 1-5, tittade på längdskidor, tittade på Sverige vs Ryssland det var så spännande 2-2 efter fullt tid blev förlängning och sedan straffa Fan vad gott att Sverige vann med 3-2 efter straffa yes. Nu är Sverige JVM i final mot USA. Sen tittade jag på Fjällbackamorden och nu tittar jag på Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 2 januari 2013 22:53

Nu ska jag titta på Fjällbackamorden och sedan sova. Natti natti Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 2 januari 2013 21:37

Tja och Gokväll på er! Jag tittar på Fjällbackamorden förut tittade jag på Alvin och gänget 2. Nu ska jag fortsätta tittar på Fjällbackamorden. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 2 januari 2013 18:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär :(. Jag vaknade vid 04:30 av jag frös jätte mkt och huvudvärk och sedan försöker jag somnade om. Ringde Vidar och sedan somnade jag om till när Vidar ringde och väkte mig vid 09:25. Jag tittade på Nyhetsmorgon, Agnetas Nyårskameller, vilat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 2 januari 2013 12:36

God fortsättning på det nya året

Av Kristin Laxing - 1 januari 2013 22:18

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 11:00 när Vidar ringde och väkte mig åt vi frukost, duschade och tog det lugnt. Sen åkte jag till Bergakungen och mötte upp Linda, Anne-Mari, Linnea och barnen. Vi tittade på Sune i Grekland den var rolig och bra tycker jag. Sen åkte vi hem till Anne-Mari och Linnea och hjälpte Anne-Maris nya IPHONE och tittade på Agnetas Nyårskamellerna. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards