laxen

Alla inlägg under januari 2013

Av Kristin Laxing - 11 januari 2013 09:16

Grattis på födelsedagen och hoppas att ni får en trevlig dag/kväll..... Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 januari 2013 20:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt, gjorde fiskpinna och potatismos och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick Jag, Karin, Kamela och Anna till Gunnetorpskolan och gjorde åv. Sen åkte till gymet och tränade. Sen åkte jag hem duschade och sedan åkte jag till ICA Maxi i Mölndal och handlade. När km hem tittade jag på Sverige vs Tjeckien men Sverige krossa Tjeckien Gott Mos. Nu tittar jag på Sverige roligaste klipp och sedan kmr Allt faller. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 januari 2013 08:39

Grattis på födelsedagen och hoppas att ni får en trevlig dag/kväll..... Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 januari 2013 19:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy, tog det lugnt och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan satt vid datorn och tog det lugnt. Sen gick Jag och Catrin upp till café och gjorde mackor. Sen åkte jag hem käkade lunch, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till träningen det gick väldigt bra. När jag km hem duschade, käkade middag och nu tittar jag på Farmen, sen kmr Mästerkocken och sedan kmr Inkogrito. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 januari 2013 10:17

Grattis på födelsedagen och hoppas att du får en trevlig dag/kväll.... Vi hörs sen PössPöss

Gym

Av Kristin Laxing - 8 januari 2013 22:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy, gjorde pytt i pannan, tog det lugnt och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gjorde jag åv på förvaltningen och sedan tog det lugnt. Sen åkte vi till Selma Lagerlöf Torg hälsade jag på min gamla praktik dom blev väldigt glad och sedan hälsade vi på Charlotte hon blev väldigt överraskande och köpte en mössa och en tröja. Sen åkte jag till gymet och tränade det gick väldigt bra. Sen åkte jag hem duschade, käkade middag och tog det lugnt. Sen åkte jag till Scandinavium och mötte upp Vidar och Thomas. Sen tittade vi på Frölunda vs Luleå och det gick åt helvete 1-3 till Luleå. Nu tittar jag på Nyheterna och sedan sova. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 januari 2013 22:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy, duschade, gjorde pytt i pannan och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan tog det lugnt. Sen åkte jag till stan och hälsa på Vidar, lämnade en lapp och sedan väntade på Vidar i Sportlife. Sen åkte vi hem till han och sedan åkte till Wallenstamshallen och tittade på Pixbo vs Falun Fan vad gott att Pixbo vann med 8-7 men det var nära att dom tappade 7-3 men dom höll undan!! Nu ska jag sova Natti Natti. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 januari 2013 20:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag och Vidar vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost, myste och tog vi det lugnt. Sen km Linda, Anna och Emma km förut Jag och Linda tittade på rullgardiner och skoställ till mig, tittade på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Johan Falk - Barninfiltratören och tar det bara lugnt. Jag har haft en trevlig lördag med dig Tack Vidar!! Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards