laxen

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Kristin Laxing - 16 januari 2013 22:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bra förkyld :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till Willy's och pratade jag börja jobba på måndag. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Vi tittade på en film och handlade om hjärnan och sedan lämnade fika till förvaltningen. Sen åkte jag hem åt frukt, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Vidar. Vi gick till bibblan och sedan till I <3 Pizza jag åt räksallad och Vidar åt inbaka pizza. Sen åkte vi till Bioplatset och tittade på The company you keep den var så spännande och bra tycker jag. Nu ska jag sova natti natti. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 januari 2013 14:00

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bra fast förkyld :(. (I går) Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och fixat mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade. Sen hjälpte café luften upp stolarna och luften ner stolarna och tog jag det lugnt. Sen åkte jag hem och sov fick så världens huvudvärk. Förlåt att jag inte bloggade i går så nu vet ni. Vi hörs senare PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards