laxen

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Kristin Laxing - 20 januari 2013 20:14

Tja och Golväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde toa, diskade och renbädda sängen. Sen fixade mig och sedan åkte jag till Backa Plan och in till elgiganten för att min datorn startade inte dom fick hjälpa mig. Sen åkte jag hem igen. Jag har tittat på Cockpit, käkat mat, spelat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Holstein-Gottorp, sen kmr Kontoret och sedan ska jag titta på Hypertistören på datorn. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 januari 2013 09:21

Tja och Gomorgon på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frulle och tog vi det lugnt. Sen åkte vi hem till Vidar och lämnade hans ryggsäck och sedan åkte vi till stan. Vi tippade, gick vi till bibblan satt vid datorn och mötte vi upp Thule för att han är med ett företag minns inte heter. Sen åkte vi till Haga skulle gått på café det blev ingen café vi åkte istället till bk. Sen åkte vi till han käkade mat, tittade på V 75, Cockpit, P3 Guldgalan, tog vi det lugnt och fortsättande vi och tittade på Cockpit. Vi hörs sen PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards