laxen

Alla inlägg under maj 2011

Av Kristin Laxing - 4 maj 2011 15:25

Jag vaknade vid 06:00 jag tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.
Sen åkte jag till skolan och hade lektion vi gjorde omvalet hela förmiddagen.
Snart ska jag åka till stads-bibblan, sitta vid datorn och ta det bara lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss Här bjuder jag på en bild på Carl

Carl är så söt och stilig 



Av Kristin Laxing - 3 maj 2011 14:11

Förlåt att jag har inte bloggat har ju inte hunnit....

 

Måndag Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn. Sen gick jag och handlade till café och sedan gjorde jag krabbfiskespö. Åt spaghetti och köttfärsås till lunchen och sen åkte jag till backa för att lämnade ett brev till min handläggade Jessica Elofsson och sedan åkte jag tillbaka till jobbet och sedan gick och handlade till café. Sen gjorde jag Posten. Sen åkte jag till Innebandy-träningen det gick bra. Sen åkte jag hem till Vidar, duchade, åt spaghetti och köttfärsås och tittade på MFF vs IFK fan vad gött 0-2 till IFK :-). Sen åkte jag hem.


Idag
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn. Sen målade jag och har jag suttit vid datorn och tagit det lugnt. Snart ska jag byta om till tränings-kläder och sedan åka till fotbolls-träningen efter träningen ska jag åka hem, ducha, titta på tv och ta det bara lugnt. Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards