laxen

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Kristin Laxing - 9 maj 2011 17:47

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick och handlade till Cafét och sedan satt vid datorn och sedan gick vi till förvaltningen och gjorde återvinigen och sedan klippte mat-kuponger.

Sen gjorde jag posten och sedan sluta jag för dagen. Sen åkte jag hem till Vidar, hjäpte han tog ut disken och sedan vi mat.

Snart ska jag och vidar åka till Ullevi och titta på IFK vs Gais hoppas att IFK vinna i kväll. Ha det götta alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 9 maj 2011 12:29

Förlåt att jag inte bloggade i fredag och i går. Hur är läget? Jag mår bara bra.

Fredag jag vaknade vid 06:00 jag tittade på nyhetsmorgon och to det lungt.

Sen gick jag till jobbet.

Jag drack kaffe och satt vid datorn.

Sen åkte vi till Backa kulturhus det var utställning där hela dag och det var så tråkigt satt bara vid datorn.

Sen åkte jag till Lisse, åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.

Lördag

Jag vaknade vid 08:00 jag tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till Lisse åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss Vi hörs senare

 

Jag vaknade vid 08:10 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och sola jag mig.

Sen åkte jag till Lisse åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.

Jag sprang på Christofer Andersson jag saknar dig väldigt mkt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards