laxen

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kristin Laxing - 16 maj 2011 16:21

Söndag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frulost och to det lugnt.

Sen åkte jag till Liseberg åkte en massor karuseller och hälsade mina vänner som jobba där. Carl Moberg är så himla söt, stilig och allt.


Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Jag fixade i ordning på förvaltningen, lämnade fika till förvaltningen, seniorhörnan, klippte mat-kuponger och gjorde jag posten.

Sen åkte jag till stads-bibblan, sitter vid datorn och ta det lugnt.

Sen ska jag hem, titta på tv och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ps här bjuder jag på en bild på Carl Moberg

 

Av Kristin Laxing - 16 maj 2011 16:16

Förlåt att jag har inte bloggat :-(.
 
Onsdagen
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och smsade till Karro och sedan somnade om till 10 det var skönt och sova.
Sen började jag och städa min lägerhet.
Sen åkte jag till lisse, åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.
 
Torsdagen
Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetetsmorgon, efter tio, drack kaffe och to det lugnt.
Sen åkte jag till skolan, satt vid datorn och to det lugnt.
Vi tittade på bilderna från botaniska trädgården och gjorde jag vilken frukost var dyrast på pressbyrån, mc donalds m:m.
Sen åkte jag till lisse åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.
 
Fredagen
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.
Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.
Sen åkte vi till Backa kulturhus och tittade på en tråktigt drama från 10 till 12.
Sen åkte vi tillbaka till jobbet åt lunch och fikade.
Sen fixade lite till Tuvedagen.
Sen åkte jag till lisse åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.
 
Lördagen
Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och fixade i ordning mig.
Sen gick jag till jobbet, hälsade på Mariette tog en kopp kaffe och en macka och sedan åkte jag till lisse åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.
Sen åkte jag hem till Vidar, käkade pizza, drack cola och tittade på Eurovision song test 3 plats till Eric Saade bra jobbat.
 
Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ps här bjuder jag på en bild Eric Saade

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards