laxen

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Kristin Laxing - 28 maj 2011 14:21

Måndagen 23 Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lungt. Sen gick jag och handlade till cafét. Sen klippte jag mat-kuponger hela dagen. Sen åkte jag till stads-bibblan, satt vid datorn och to det lugnt. Sen åkte jag hem, tittade på tv och to det lugnt. Tisdageb 24 Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt. Sen klippte jag mat-kuponger hela dagen. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag till göteborgs-hjulet och hälsade på. Sen åkte jag hem, tittade på tv och to det lugnt. Onsdagen 25 Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen åkte jag till skolan. Vi hade utvärdning vi hade gjort under våren och sedan efter skolan åkte jag till Liseberg åkte en massor karusellerna, hälsade på mina vänner som jobba där och tittade på markoolio han var kanonbra tycker jag. Torsdagen 26 Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen åkte jag till skolan. vi hade skolavsliutning spelade brännboll och grillade korv med bröd det var gott. Sen gick jag tillbaka till skolan satt vid datorn och väntade på att skolavslutlingsamtalet bötja med lena. Sen åkte jag till Liseberg, åkte en massor karusellerna och hälsade på mina vänner som jobba där. Fredagen 27 Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn. Sen åkte vi till backa kulturhuset hade drama jag, solvieg, karin och johanna gick runt Selma Lagerlöfs torg och sedan gick tillbaka till backa kulturhuset och tittade på dom andra, sen var det fika och sedan forsätter dom. Sen åkte vi tillbaka till jobbet, åt lunch/fikade vi. Sen satt vid datorn och to det lugnt. Sen åkte jag till liseberg åkte en massor karusellerna och hälsade på mina vänner som jobba där. Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ps jag bjder på en bild på Carl Moberg Han är så himla söt och stilig på den bilden

Av Kristin Laxing - 28 maj 2011 13:42

Onsdagen

Jag försov mig tittade på nyhetsmorgon och gick jag till bibblan och satt vid datorn.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag till Liseberg åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.


Torsdagen

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen fixade min lilla trädgård och sen fixade min internet cosa på swedbank.

Sen åkte jag till Lillatorp och gjorde mat.

Sen åkte jag till liseberg åkte en massor karuseller och hälsade på mina vänner som jobba där.


I dag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och sen åkte jag till skolan och pratade med Carina.

Nu ska jag åka hem, dricka kaffe och lämna cosa till Linda och sedan åka till Liseberg. Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ha en underbar helg :-)

Grattis på födelsedagen Filip och hoppas att du får en rolig och trevlig dag/kväll

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards