laxen

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Härlanda Tjärn

Av Kristin Laxing - 25 oktober 2010 13:36

Måndagen 18 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag mådde illa tittade på nyhetsmorgon och sömnade i soffan och vaknade vid 07:50 flyttade mig från soffan till sängen och sov till 10:30. Tittade på efter tio, villade och to det bara lugnt hela måndagen.

Jag passade filip.

 

Tisdagen 19 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag hade huvudvärk och skuvig tittade på nyhetsmorgon, rivstart, efter tio och to det bara lugnt hela tisdagen.

Jag passade filip.

 

Onsdagen 20 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan.

Sen åkte vi till Härlanda Tjärn grillade korv med bröd och drack kaffe.

Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade historia från 12:15 till 15:15.

Sen åkte jag direkt till fotbolls-träningen det gick bra.

Sen åkte jag hem tittade på tv, to det bara lugnt och passade filip.

 

Torsdagen 21 Oktober

Jag vaknade vid 09:00 med att jag var vänligt trött, hängig och feber.

Tittade på nyhetsmorgon, efter tio, villade och to det bara lugnt.

Jag passade filip.

 

Fredagen 22 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag hade världens huvudvärk tittade på nyhetsmorgon och sov till 09:10 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och to det bara lugnt .

 

Lördagen 23 Oktober

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, biggest loser och äntiligen hemma. Sen åkte jag ica forkus, möte upp Vidar  och handlade mat, åkte hem till Vidar gjorde kladdkaka till hans pappa, tittade på hockey och gjorde middag åt kebab med salland det var vänligt gott och tittade på dansband-kampen och satt jag vid datorn. Sen åkte jaa och vidar till excet och festade från 00:00 till 04:00 var hemma hos han vid 04:30 och satt jag vid datorn lite innan jag gick lagg mig vid 05:30.

 

Söndagen 24 Oktober

Jag vaknade vid 11:30 väkte Vidar, gjorde frukost och tittade på nyhetsmorgon lite. Sen fixade ordning oss.

Sen åkte vi till stan först för att Vidar gjorde några saker innan.

Sen gick vi till göteborgs stadsmuseium provsmakade chockland och för läsning för chockland och provsmakade och sedan gick vi till femma och spelade.

Sen åkte jag hem till han och jag satt vid datorn för att Vidar som städade så bra.

Jag väntade på maten åt köttfärspaj och firade Vidars pappa Trygve som fyller år idag.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Laxing - 23 april 2017 21:07

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, bloggade, käkade frulle/drack kaffe. Sen började jag att städis. Sen efter städningen chillade jag och kikade på Smartare än en 5:e klass...

Av Kristin Laxing - 22 april 2017 23:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, käkade frulle/drack kaffe, fixade jag mig och chillade. Sen åkte jag till Liseberg och väntade på älsklingen. Vi åkte några karuseller me...

Av Kristin Laxing - 21 april 2017 23:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag ringde och väckte älsklingen, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plast upp till bryggan och plockade toapapper/hushåll...

Av Kristin Laxing - 17 november 2016 22:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta källarna, pantad...

Av Kristin Laxing - 15 november 2016 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag kikade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit upp platsen till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, pantade flas...

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards