laxen

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Kristin Laxing - 13 oktober 2010 16:47

Lördagen 9 jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen åkte jag till liseberg åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner som jobba där...

 

'Söndagen 10 jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen åkte jag till liseberg åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner som jobba där under eftermiddag fixade ordning sig till avslutningsfesten på kvällen alla var jätte fina tog fina bilder med tack för att alla har hjälpt mig med mina saker tusen tack....

 

Måndagen 11 jag vaknade vid 09:30 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och drack kaffe. Sen åkte jag till stads-bibblan, pluggade och sen åkte jag till januarigatan köpte en räkrulle. Sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.

 

Tisdagen 12 jag vaknade vid 09:30 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och drack kaffe. Sen åkte till stads-bibblan, pluggade och sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.

 

Onsdagen 13 vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och rivstart. Sen åkte jag till skolan, satt vid datorn lite innan. Arbete vi med våra ämne och sen gick jag, linda och pratade med gbgs-stad och sedan var det rast. våra ämne igen. Rast och sen historia och sedan fikade jag och satt vid datorn. Sen åkte jag hit. Sen ska jag hem och städa det är så tråkigt.......

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards