laxen

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2010 16:50

Lördagen 2 Oktober Jag vaknade först 06:00 sömnade om till 06:30 satt vid datorn lite och sedan åt jag frukost. Sen åkte vi till kviberg vi samlingen är 07:45. Sen åkte vi till Vara våra första match var 10:40 och förlorade med 0-12 andra matchen förlorade med 15-0 och sista matchen förlorade med 0-1 suck.... Sen åkte jag till Liseberg åkte en massor karuellen och pratade med min vänner som jobba där.... Carl Moberg du är så himla snäll, go, gullig och allt
 
Söndagen 3 Oktober Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen åkte jag till Liseberg åkte en massor karusellen och prade med mina vänner som jobba där.
    
    
Måndagen 4 Oktober Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och rivstart. Sen gick jag till jobbet och sedan gick till vårdcentralen och kollade upp foten hade stukat foten och får hoppa på kryckor en vecka suck och sedan gick till jobbet och satt vid datorn och sen var det lunchrast efter lunchrasten nackade och målade jag.. Sen slutade jag för dagen... Sen åkte jag till stads-bibblan och satt vid datorn och sen åkte jag hem tittade på halv åttan hos mig, ullared/biggest luser sverige och the good wife och passade lilla filip. Ha det gött alla nu Hejs och Puss vi hörs senare Ps bilden tog Babak Poorkarimi Tack Babak
 
Tisdagen 5 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen åkte jag till härlanda-bibblan var där i 2 timma och halv och sedan åkte jag till stads-bibblan var där i 1 timma. Sen åkte jag hem vid 16 tiden tittade på tv sömnade 1 timma det var skönt... Tittade på förkväll och nu tittar jag på nyheterna och vänta på halv åttan hos mig, äntiligen hemma och house. Ska passa filip idag med. I mon är det skolan igen..... Ha det gött alla nu Hejs och Puss
 
Onsdagen 6 Oktober
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen åkte jag till skolan satt vid datorn lite innan jag började. Sen började lektionen vi pratade om en god hjärning "komplimang" jag ska säga till carl han är så himla söt och charmig hoppas att han bli glad av komplimang och sedan började vi våra egna arbete efter rasten och sedan avslutade vi att gå ut och plocka höstlöv. Efter rasten var det historia det gick bra hade slutade vi en kvart tidigare för att vi jobbade så bra. Nu sitter jag i stads-bibblan datorn och ta det lugnt och sedan ska jag hem titta på tv, ta det lugnt och passa filip. I morgon är det läkarn igen........ Ha det gött alla nu Hejs & Puss
   Torsdagen 7 Oktober
Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe. Sen gick jag till Vårdcentralen hon skickade mig till Direkt Röngten dom röngtade foten hade ingen brytit något. Sen åkte jag till skolan satt vid datorn och to det lugnt tills hemkunskap började. Vi gjorde Kycklingpaj med salland till det var gott. Sen åkte jag hem tittade på tv, to det lugnt och passade filip.
 
Fredagen 8 Oktober
Jag vaknade vid 09:35 tittade på nyhetsmorgon, efter tio, drack kaffe och fixade ordning mig. Sen åkte jag till Göteborgs-hjulet och hälsade på och sedan åt jag på mc donald2s det var gott. Nu är jag i stads-bibblan och ta det lugnt. Sen ska jag åka hem titta på idol/doobidoo och ta det lugnt. Ha det gött alla nu Hejs och Puss  Ps Bilder från helgen kmr inom kort

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards