laxen

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Kristin Laxing - 29 juni 2012 17:29

Tja och goddagens! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:40 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste tidningen och tog det lugnt. Jag har dammsög och moppade golvet i omklädsrummet. Jag har suttit vid datorn hela dagen på jobbet. Sen åkte jag hem till Linda och hon hjälpte mig och färgade mitt hår och sedan åkte jag till stan och köpte en mobilladdare. Nu ska jag dra till Liseberg. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 juni 2012 09:10

Gomorgon på er! Förlåt att jag inte bloggade i går för att jag var så trött efter gymet och handlandningen. Hur är läget med er? Jag mår bara bra. I går Jag vaknade vid 06:40 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Vi städade i cafét och sedan gick vi på en promenad. Sen åkte jag till gymmet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag till ICA Maxi i Mölndal och handlade och sedan åkte jag hem. När jag km hem packade upp sakerna och sedan käkade jag korv med bröd det var gott. Jag skulle tittat på Tyskland vs Italien men jag somnade. Vi  hörs  senare PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards