laxen

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Kristin Laxing - 3 juni 2012 21:24

Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Fredagen Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsorgon och tog det lugnt. en åkte jag till stan och mötte Vidar vid norstan. Sen gick vi till käkade pizza halt, sen åkte vi till konstmuset och tittade på tavlor och sedan till Liseberg åkte några saker helt plöstig fick jag ont i knävecket. Sen åkte vi hem till Vidar och hade Fredagsmys titt:de på let"s dance och tog det lugnt. Jag slaggade hos Vidar för att jag hade så ont i knävecket. Lördagen Vi vaknade vid 08:00 åt frulle och sedan åkte vi till Vårdcentralen och kollade upp knävecket hade inflammation i knävecket och hämtade medicin. Sen åkte vi till Heden och tittade på Kennet Cup Fan vad gott Team Kennet vann, sen gick och käkade pizza. en gick jag till Liseberg åkte jag en massa. Söndagen  Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drfack kaffe, tog det lugnt och städade lite. Sen åkte jag till stan och mötte Vidar vid Valnad. Vi väntade på att HBTQ-Festvalen regnbågsparad började. Sen gick vi till Burger King för att jag var så hungrig och sedan gick vi till scenen och tittade på egnbågesgalan. Grattis till Jörgen som vann Mästarnas Mästare. Nu tittar jag på Dyktet går och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards