laxen

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Kristin Laxing - 24 juni 2012 22:25

Tja!Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag har haft en underbar helg och midsommar. <BZTordag</B> Jag åkte direkt hem och hämtade min packningen och sedam hem till Vidar. Sen åkte vi netto och köpte godis och sedan Götaplatsen och tittade på MTV och jag var hungrig och köpte mc mat. Sen gick jag tillbaka till Götaplatsen och tittade MTV och sedan åkte jag hem till Vidar. i åkte till sommarstuga tidigt. När vi var framme tittade på tv och datorn och åt vi mat och sedan byte om. Sen åkte vi till Hälleviksstrand och fira midsommar hos Vidars kusiners föräldrar, åt go mat och go jordgubbar, glass och kaffe. Sen tittade vi på EM. Sen åkte vi hem till stuga. Lördag Vi vaknade vid 10:00 åt frulle, kaffe och tittade på Nyhetsmorgon. Sen gick vi på en kort promnad. Sen spelade Jag och Vidar spel och sedan bastade Jag och Vidar det var skönt. Sen åt vi korv med bröd och sedan tittade vi på EM. IDAG Vi vaknade vid 09:00 åt frulle, kaffe och tittade på Nyhetsmorgon. Sen gick Jag och Vidar ut till utsikten och tittade och sedan hem till stuga, åt lunch och packade. Sen åkte vi hem. Nu tittar jag på EM England vs Italien spännande match. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards