laxen

Alla inlägg under december 2012

Av Kristin Laxing - 10 december 2012 20:20

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär :( är sjuk tror att fått kötelfeber. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringde Vidar och tittade på Mysteriet på Greveholm. Jag har vilat, tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Pengarna på bordet/ Sebien vs Sverige hoppas att Sverige vinner. Morron ska jag till vårdcentralen och kolla upp kötelfeber :(. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 december 2012 14:24

Lördag Jag vaknade vid 07:00 när Vidar ringde och väkte mig men soonze till 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frulle och fixade mig. Sen åkte jag till Aktivteten i Mölndal. Första matchen vann vi med 2-1, den andra vann vi samma resultat, tredje förlorade vi med 1-0 och den sista förlora vi med samma resultat. Sen blev det pris och sedan åkte jag hem. Jag tog det bara lugnt. I går Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och Mysteriet i Greveholm. Sen började jag att städa och tvättade kläder hela förmiddagen. Sen tog jag det lugnt eftersom att jag mådde inte bra :/. Hoppas att ni hade en underbar helg. Vi hörs PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 december 2012 23:45

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra är fortfarande snuvig. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, tittade på Julkalender och fixade mig. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade med lunchen och sjöng jullåtar och sedan åt jullunch och sedan dukade bort. Sen tog jag det lugnt. Sen gick jag och köpte gott och sedan åkte jag hem fixade julvykortet mina kära och nära <3. Jag tittade på Postkodmiljonären, X-Factor och åt gott. Fan vad gott att Awa vann X-Factor!! Nu ska jag sova PössPöss och natti natti morron ska jag spela fotboll

Av Kristin Laxing - 6 december 2012 20:59

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår mkt bättre :). Jag vaknade vid 09:30 tittade på Nyhetsmorgon, Efter Tio och tagit det lugnt hela dagen. Nu tittar jag på När karusellerna sover julkalender 98 :) och dricker te :). Mon blir det jobb efter det Lisse och sedan X-factor :). Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 4 december 2012 20:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt den dåligare uppdate :(. Lördag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, tittade på Julkale och drack oboy. Sen började jag att städa hela förmiddagen. Sen åkte jag till Liseberg och mötte Vidar. Vi gick runt en stund. Jag var kvar till 20:30 åkte jag hem. Söndag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, Julkale och tog det lugnt. Sen åkte jag till Liseberg var från 14 till 21. Sen åkte jag hem. I går Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Jag var på jobbet så vanlig och åkte jag till Vidar jobb och sedan åkte hem till Vidar och lagade spaghetti och Köttfärsås. Sen åkte jag hem. I dag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Jag var på vanligt och åkte jag till stan och mötte upp Vidar. Nu tittar jag på tv och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 1 december 2012 12:02

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen började att dammsuga och moppade omklädsrummet och rummet. Sen tog det lugnt hela eftermiddag. Sen åkte jag till stan och Vidar och sedan åkte jag till Liseberg och väntade på Vidar. Sen kikade vi runt en stund och jag träffade äntligen vännerna på Liseberg :). Sen åkte vi hem till Vidar åt pizza, tittade på Postkodmiljonären, X-factor och Gutafsson 3 tr. Fan vad gott att Isak och Awa är i final på X-factor. Jag km hem sent och var trött därför jag inte bloggade i går kväll. Vi hörs sen PössPöss Ps här kmr en bild från i går

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards