laxen

Alla inlägg under december 2012

Av Kristin Laxing - 24 december 2012 22:37

Tja och Gokväll på er? Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, Mysteriet på Greveholm, åt frukost, tog det lugnt och fixade mig. Sen åkte jag till Linda och tittade på Kalle Anka och hans vänner. Sen gick vi till Malin, Dannä, Lina, Pontus och Pepiz åt julbord, öppnade julklapparna och hade Julmys. Hoppas att ni har haft en underbar Julafton. Nu tittar jag på Tomten är far till alla barnen. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 december 2012 11:15

Jag önskar en riktigt God Jul

Av Kristin Laxing - 23 december 2012 21:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, Mysteriet på Greveholm , tog det lugnt och fixade mig. Sen åkte jag till Liseberg var där en stund. Nu tittar jag på uppesittar kväll med Bingolotto och Julmys. Nu är det snön ute och morron är det Julafton. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 23 december 2012 20:22

Igår Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och Mysteriet på Greveholm. Sen åkte Jag, Linda, Björn och barnen till våra gammelmormor och sedan åkte jag till Liseberg och väntade på Vidar. Vi gick runt där en stund. Sen åkte vi hem till han käkade mat, öppnade julklapparna och tog vi det lugnt. Sen åkte jag hem.

Av Kristin Laxing - 21 december 2012 23:42

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och Mysteriet på Greveholm. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga och moppade golverna i omklädsrummet. Sen åkte Jag och Mariette hem till henne för att hon och hämtade en grej och sedan åkte vi till Sankt Jörgens Golfrestaurang och käkade Julbord det var väldigt gott. Sen åkte Jag till Hemköp och hälsade på Vidar. Sen tippade Han och Thomas. Sen åkte vi hem till Vidar satt vid datorn, käkade mat, tittade på Postkod och Svenska Hjältar och myste. Jag har haft det en underbar kväll med Vidar. Vi hörs imon Gonatt Sovgott och Natti Natti

Av Kristin Laxing - 20 december 2012 21:47

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och Mysteriet på Greveholm. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade. Sen tog jag det lugnt och sedan gick Jag, Kamela, Karin och Anna till Gunnetorpskolan och gjorde åv. Sen tog jag det lugnt. Sen åkte jag till Hemköp och hälsade på Vidar. Sen åkte jag till Liseberg var där en stund och åkte jag till ICA Maxi och handlade. Nu tittar jag på Jul med Ernst och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 19 december 2012 20:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:00 tittade på Mysteriet på Greveholm och sedan somnade om. Vidar ringde vid 08:30 pratade och sedan somnade om till 10:00 tittade på Efter tio, åt frukost, drack kaffe och fixade mig. Sen åkte jag till stan hälsade på Vidar och sedan handlade julklappar och sedan hälsade på Vidar igen. Sen åkte jag Liseberg träffade vännerna, åkte karuseller och käkade mat. Nu tittar jag Morden i Sandhamn och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 18 december 2012 22:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, Mysteriet på Greveholm och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade, lämnade mackor till förvaltningen och sedan tog det lugnt. Sen åkte Jag, Anette, Solveig, Karin, Kamela, Johanna och Anna till Selma Lagerlöf Torg och kikade på den nya affären jag köpte en halsduk. Sen tog jag det lugnt och lämnade mackor till förvaltningen. Sen åkte jag till Hemköp och hälsa på Vidar en stund och åkte jag till Liseberg Jag åkte karuseller och pratade med vännerna. Nu tittar jag på Nyheterna. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards