laxen

Alla inlägg under december 2012

Av Kristin Laxing - 17 december 2012 21:34

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, Mysteriet på Greveholm, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade till café, hjälpte café och fick massage av Solveig. Sen tog jag det lugnt hela eftermiddagen. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Sen handlade åt Linda och lämnade räkningarna och var där en stund. Sen åkte jag hem titta på tv:n, spelat Pengarna på bordet. Nu tittar jag på morden i sandhamn, sen ska jag titta på Johan Falk och sedan sova. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 december 2012 21:24

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, Mysteriet på Greveholm, åt frukost och tog det lugnt och sedan fixade mig. Sen åkte jag till stan och mötte upp Vidar. Vi gick och tippade, åkte vi till Haga kikade på affärna och gick vi på café efter det åkte bi till Liseberg kikade runt på marknade och träffade vännerna. Nu tittar jag på Paris vs Lyon. Jag har haft det en trevlig och underbar dag med Vidar. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 15 december 2012 22:24

[[Bild 1]]
[[Bild 2]]
[[Bild 3]]
[[Bild 4]]
[[Bild 5]]
[[Bild 6]]
[[Bild 7]]
[[Bild 8]]
[[Bild 9]]
[[Bild 10]]
[[Bild 11]]
Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och Mysteriet på Greveholm och sedan började jag att städa hela förmiddagen och tvätta kläder. Sen åt jag frukost, drack kaffe och fixade mig. Sen åkte jag till Liseberg träffade vännerna, åkte karusellerna och tog kort. Nu tittar jag på en film men just nu är det Nyheterna och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 14 december 2012 23:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår mkt bättre. Jag vaknade vid 08:40 tittade på Nyhetsmorgon, Efter Tio, drack kaffe och tagit det lugnt. Sen km Vidar han gick och handlade. Sen gjorde vi mat till oss, tittade på Postkodmiljonären, Johan Falk, myste och tog vi det lugnt. Nu ska jag sova natti natti. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 13 december 2012 22:02

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Vidar ringde och väkte mig. Jag tittade på Lucia och Mysteriet på Greveholm och sedan somnade om från 08:00 till 10:00. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar på Nyheterna och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 12 december 2012 22:35

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 07:00 tittade på Mysteriet på Greveholm och sedan sömnade om. Vaknade vid 09:30 igen. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 11 december 2012 22:20

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och drack te. Sen åkte jag till Vårdcentralen har inte körtelfeber har bara förkyldning. Sen åkte jag hem. Jag vila, tittat på tv:n och tog det lugnt. Sen km Vidar vi tittade på curling, handbollen, käkade middag och vi tog det lugnt. Nu tittar jag på Nyheterna och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards