laxen

Alla inlägg under november 2012

Av Kristin Laxing - 12 november 2012 19:33

Tja och Gokväll på er! Jag har suttit/liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu väntar jag på Fotbollsgalan ska börja men tittar jag på halv åtta hos mig och dricker kaffe. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 12 november 2012 17:07

Tja och Goefterniddag på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär är förkyld :(.

Fredagen Jag vaknade vid 06:00 tittade på gomorron sverige på svt1, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen började jag dammsuga och moppade golverna i omklädsrummet. Sen tog jag lugnt. Sen satt vid datorn och tog det lugnt. Sen åkte jag till ICA Focus för att mötte Vidar där han tippade. Jag köpte fel dag på Call Girl gick jag tillbaka till bergakungen och byte biljetten till lördag. Sen åkte Jag och Vidar hem till han käkade mat, tittade på X factor och vi tog det lugnt. Sen åkte jag hem.

Lördagen Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna. moppade golverna, gjorde toa, diskade och tvättade. Jag fixa i ordning mig. Sen åkte in till stan och väntade på Vidar. Sen fixade Vidar en ny mobil det blev en samsung galaxy s3, åkte vi till Haga kikade runt och sedan café hade det mysigt. Sen åkte vi hem till han satt vid datorn, tittade på tv:n och Vidar städade och sedan käkade vi mat, åkte vi till bergakungen och väntade på att Call Girl och Skyfall skulle börja. Sen åkte vi hem till sig.

Söndag Jag vaknade vid 08:00 av huvudvärk tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, ringde och väkte Vidar och tog det lugnt hela dagen.

I dag Jag vaknade vid 06:00 av illamående tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Kollade att illamående försvinna gjorde aldrig det smsade till Anette. Sen sömnade om från 7 tiden till 11:38 då ringde Vidar och säga att han har blivit anställ på Hemköp Grattis till han. Sen har jag tittat på film och tagit det lugnt hela dagen. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 8 november 2012 21:14

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade till café, hjälpte i café och tog det lugnt. Sen gick Jag, Karin, Kamela och Anna till Gunnetorpskolan och gjorde åtviningen. Sen gick jag till Linda satt vid datorn, käkade mat och tog det lugnt. Sen gick vi och hämtade barnen på dagis och sedan åkte vi in till stan och hittade två par byxor i Lindex, två par i Kappahl och underkläder i H:M. Sen åkte jag hem och tittade på Johan Falk. Nu tittar jag på fotboll och sedan ska jag sova. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 november 2012 21:48

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gjorde jag återviningen på förvaltningen och sedan hälsa. Sen åkte jag hem käkade mat, byte om och tog det lugnt. Sen åkte till Hemköp för att hämta mina nyckelarna och sedan åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem käkade mat och tittade på Johan Falk. Och nu tittar jag Johan Falk igen och sedan ska jag sova. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 november 2012 21:15

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade till café, hjälpte i café, fick massage av Solveig och satt vid datorn. Sen åkte jag till gymet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag till bibblan satt vid datorn och sedan gick jag till Hemhöp och väntade på Vidar. Sen gick till Tele2 för att Vidar skulle förlänga aboomanget och får göra det på Lördag. Sen åkte vi hem till han duschade och sedan lagade vi Spaghetti och Köttfärsås det blev jätte gott. Sen åkte jag hem. Och nu tittar jag på House. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 5 november 2012 19:27

Tja och Godkväll på er? Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till Skälltorpskolan för att spela fotboll det var kul, åkte ner till Nohalc och käkade frulle och efter frulle åkte till bibblan och hämtade en film som jag lånade och sedan hem fixa i ordning mig och åkte jag till jobbet. Jag gjorde inte så mkt stryker, satt vid datorn och tog det lugnt. När jag km hem tittade på Fucking Åmål och tagit det lugnt. Nu ligger jag i sängen tittar på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 4 november 2012 20:24

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Jag har myst i sängen framför tv:n, datorn och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Solsidan och dricker te, sen kmr Hellenius hörnan och sedan Beck Gamen. Vi hörs i mon PössPöss Grattis till SM-GULDET Elfsborg och Stefan Sella Selakovic fick göra mål sin sista match i IFK Göteborg Tack för dina fina mål och underbara 8 år i IFK Göteborg du kmr blir sakna.

Av Kristin Laxing - 3 november 2012 20:34

Tja och Godkväll på er! Hur är det med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att städa och sedan tvättade kläder. Sen har jag myst i sängen och framför tv:n hela dagen. Nu tittar jag på Så mycket bättre och sedan Pappa med burk. Jag har tänkt på Mamma jätte mkt och älskar dig ?. Mamma ?Hoppas att ni har haft det bra Alla helgons dag ? Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards