laxen

Alla inlägg under november 2012

Av Kristin Laxing - 22 november 2012 19:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 09:20 av jag frös :( jag tittade på Nyhetsmorgon, tittade på Efter tio, km Linda och räkningarna, åt frukost och drack kaffe. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n hela dagen. Jag har fått magont :(. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 22 november 2012 12:13

Tja och Go eftermiddag! Hoppas att ni får en trevlig dag/kväll....

Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 november 2012 19:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är sådär fortfarande :(. Jag vaknade vid 07:45 av jag frös :(. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tittade på Efter tio, åt frulle och tog det lugnt. Jag har bara liggat i sängen har tittat på tv:n hela dagen. Nu ska jag titta på Sveriges skönaste gårdar, Bonde söker fru, Berg flytta in och sedan Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 november 2012 15:46

Grattis på födelsedagen Therese och hoppas att du får en trevlig dag/kväll.... Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 november 2012 20:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 07:00 av att jag frös jätte mkt :( tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tittade på efter tio och tog det lugnt. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n och film hela dagen. Nu tittar jag på äntligen hemma sen km house och sedan Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 november 2012 19:29

Tiden bara rusa i väg och är redan 1 år du gick upp :(. Vi saknar dig så sjukt Lasde ?

Av Kristin Laxing - 19 november 2012 19:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade när Vidar ringde och väkte vid 07:00 Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack te och tog det lugnt. Sen åkte ner till vårdcentralen när jag km dit det gick fort och fick veta vad jag hade ett virus men läkarn sa att jag ska vila om jag får 39 då får jag tillbaka dit. Sen åkte jag hem tittade på efter tio en stund och sedan tittade jag på Johan Falk. Sen har jag liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lungt. Nu tittar jag på Sveriges skönaste gårdar, sen kmr Pengarna på bordet, SOS Uppgraget och sedan ska jag titta på Johan Falk igen. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 18 november 2012 21:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack te, tittade på längdskidor och tog det lugnt. Sen km Vidar vi tittade på Johan Falk, han lagade käk till oss, myste och tog vi bara lugnt. Sen tittade jag på Postkodmiljonären, innebandyn, Solsidan, Hellenius hörnan och nu tittar jag på Arne Dahl: De största vatten. Jag fick feber förut och jag fortfarande feber kvar :(. I mon ska jag till läkarn och kolla upp min Förkyldning!! Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards