laxen

Alla inlägg under november 2012

Av Kristin Laxing - 17 november 2012 20:48

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk ?. Jag vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Jag har liggat i sängen tittat på tv/film hela dagen och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Så mycket bättre och sedan kmr Sommaren med Göran. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 november 2012 23:24

Tja och Gokväll på er! Jag har haft Fredagsmys med Vidar ?. Vi tittade på Postkodmiljonären, käkade hamburgare, tittade på x factor, Gustafsson 3tr , vi tog det bara lungt och det var en mysig kväll med dig ?. Nu har Vidar åkt hem till sig och jag ligger i sängen. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 november 2012 18:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är sjuk fortfarande ?. Jag vaknade vid 07:30 tittade på Nyhetsmorgon, fixade kaffe och tog det lugnt. Sen km Jessica och Marivic ner till mig och hade möte det gick bra efter det tog det lugnt en stund. Sen gick jag upp till bas lägenheten och letade efter personbevis till god man hittade inget och sedan fixade i ordning mig. Sen åkte jag in till stan, fixade det, handlade gott till i kväll och köpte med mig mc. Sen åkte jag hem käkade mc donalds och sedan har jag bara liggat i sängen och tagit det lugnt. Jag väntar på Vidar han ska kma vi kan har Fredagsmys titta på X factor , tar det lugnt och han ska pyssla om mig. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 15 november 2012 17:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk ?. Jag vaknade vid 09:00 tittade på Johan Falk, drack kaffe, lyssnade på P4 Väst Cappuccino med Carl Moberg. Jag har liggat i sängen tittat på film/tv hela dagen och tagit det lugnt. Nu håller jag på och lagar, dricker kaffe och tar det lugnt. Jag missa Jul på Liseberg och invigningen imon ? pga min förkyldningen ?. Vi hörs i mon PössPöss Ps Vidar kmr och pyssla om mig på kvällen efter invigningen ??

Av Kristin Laxing - 14 november 2012 22:50

Fan vad gott Sverige och Kung Zlatan. Zlatan värde från 2-3 till 4-2 Kung Zlatan Kung Zlatan och Kung Zlatan :). Natti Natti

Av Kristin Laxing - 14 november 2012 20:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade 10:00 har liggat i sängen tittat på film och Tjeckien vs Sverige slutade matchen 1-1 och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Sverige vs England på Friends Arena och hoppas att Sverige vinna i kväll. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 14 november 2012 14:18

Jag längtar till Fredag då öppnar Jul på Lisse Wiie åh vad jag har väntat på det. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 13 november 2012 19:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär är förkyld :(. Jag vaknade vid 06:00 av jag frös jätte mkt tittade på Nyhetsmorgon, smsade till Anette och sedan sömnade om från 06:45 till 10:00. Jag har liggat i sängen tittat på film/tv hela dagen. Nu tittar jag på Nyheterna och tar det lugnt. Bli hemma imon med. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards