laxen

Alla inlägg under mars 2012

Av Kristin Laxing - 7 mars 2012 21:24

Tisdagen

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade och sedan målade jag och det lugnt.

Jag tog det lugnt och låg på soffan.

Sen åkte jag hem och to det lugnt en stund och sedan åkte jag till Scandinavium mötte upp Vidar och sedan tittade vi på Frölunda vs Färjestad fan att Frölunda förlorade.

Sen åkte jag hem tikttade på tv och to det lugnt.

 

Onsdagen

Jag vaknade vid 07:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till VC och pratade med Edward och sedan åkte jag hem tittade på tv vila och tagit det lugnt hela dagen. Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 5 mars 2012 22:11

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringade och väkte Vidar och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade och målade.

Sen gick jag och lämnade kakor, kaffe och te till förvaltningen och sedan målade vas.

Sen gick jag till VC och kolla upp foten en rejält skutning efter det handlade jag lite och sedan åkte jag hem.

Jag låg på soffan, tittade på tv, datorn och to det lugnt.

Nu tittar jag på Nyheterna och sedan ska jag sova.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 4 mars 2012 20:32

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte vi till Pernilla och Peter firade honom på hans födelsedagen och sedan åkte Jag och Linda till torget handlade och sedan följde Linda nästa hem till mig.

Sen tittade jag på tv och väntade på Vidar.

Sen km Vidar, vi tittade på Kontoret, V75, Nyheterna, Postkodmiljonären, Mello och myste det var trevligt och mysigt kväll och sedan åkte han hem.

Jag gick och lagg mig var så trött.

 

Söndagen

Jag vaknade vid 07:15 var så toa och sedan låg jag på soffan, tittade på Vasaloppet och to det lugnt.

Sen km Marivic och hjälpte mig och dammsuga och gjorde fint tack Marivic.

Sen följde jag med Linda och Anna till Baby och Barn mässan och tittade en stund och sedan åt vi på Mc donalds och sedan åkte jag hem.

Nu tittar jag Kotoret men snart kmr Time out och sedan Wallander - Vittnet.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 2 mars 2012 22:08

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag ringade och väkte Vidar vid 07:15 och sedan somnade jag om till 09:00.

Jag tittade på Nyhetsmorgon, to det lugnt och drack kaffe ute i balkongen.

Sen åkte jag till Bergankungen och hämtade biljetterna till en gång i phuket och sedan mötte upp Vidar i Centralstationen. Sen åkte vi till Angred åt pizza och tippade hästar.

Sen åkte vi tillbaka till stan köpte IFK Göteborgs hemmapremiär matchen och sedan hem till Linda och väntade på henne, då passade jag på att sola mig tills hon km när hon km så åkte vi till Bergankungen och tittade på En gång i phuket den var faktig rolig och bra tycker jag den får av mig en 5 och sedan åkte jag hem.

Jag tittade på the vocie sverige och modern family och nu tittar jag på nyheterna.

I Morron är det kalas för peter som fyller år imon.....

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 1 mars 2012 23:06

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag ringade och väkte Vidar kl 09:00 och sedan somnade jag om till 09:30.

Jag liggat på soffan tittat på tv och datorn hela dagen förutom har diskat och duschat.

Nu har våren kommit på riktigt haft underbara vårdag igår och idag.. :)

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards