laxen

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Kristin Laxing - 16 mars 2012 20:52

Förlåt för att jag inte bloggade i går för att jag var trött.

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Onsdag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgn och to det lugnt.

Sen åkte jag till Wiselgrenplatsen till banken, sen åkte jag och pillan till försäkringskassan och sedan Vårdcentralen.

Sen var jag med Linda och barnen en stund och sedan gick jag hem byte om till tränings-kläder och sedan åkte jag till träningen.

Sen åkte jag hem duschade, käkade mat, tittade på tv och to det bara lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 08:00 tittade jag på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag ner till Linda och hämta pengar och sedan åkte jag först till forex och sedan till polisen och fixade leg.

Sen åkte jag hem till Linda och sedan åkte vi till ICA Maxi Torslanda och handlade och sedan hem, Jag tittade på tv, käkade mat och to det lugnt.

 

idag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, to det lugnt och läste.

Sen börja dammsuga omklädsrummet och sedan fortsättade jag och läsa.

Jag satt vid datorn en stund och sedan läste.

Sen gick jag ner till Linda och väntade på att vi skulle gå till malin och fira pontus som fyllde år i går bli aldrig det.

Då gick jag och linda och barnen ut jag löp-tränade och dom följde med för att dom hade ingen och göra.

Sen gick jag hem, duschade och nu är Linnea och lilla Johanna här och vi tittar på en film.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss vi hörs senare

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards