laxen

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Kristin Laxing - 24 mars 2012 21:01

Förlåt att jag inte bloggade igår kom sent hem igår.

Hur är läget med er? Jag mår bara bra.

 

Fredag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, läste och drack kaffe.

Sen började dammsuga och moppade golvet på omklädsrummet.

Sen to jag bara lugnt hela dagen.

Sen hjälpte jag Linda (min syster)

Vi åkte till Backa Plan gick in till Elgiganten tittade en laptop men vi tittade en bra laptop som kostade 39,90.

Sen åkte hem till henne fixade pengar och sedan åkte vi tillbaka till elgiganten och köpte laptop.

Sen åkte vi hem till henne och vi to det bara lugnt.

 

idag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen började diskade, gjorde rent på toa, bäddade rent i sängen och tvättade kläder.

Sen fixade i ordning mig och åkte jag till hemmakväll hyrade filmerna och köpte godis och cola.

Sen åkte jag hem gjorde mat och tittade på tv.

Nu sitter jag på soffan tittar på smartare än 5:an klassare och sedan ska jag titta på film. Morron är det x-factor det bli jätte kul.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards