laxen

Alla inlägg under januari 2016

Av Kristin Laxing - 15 januari 2016 22:28

Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30 duschade, fixade jag mig, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost/kylskåpet, tagit ner alla blåa källarna, tog in blåa källarna i panten, pantade flaska/burka, gjorde panten, byte säckarna i pant rummet och plockade upp varor. Sen gick jag upp till Jimmys kontor och pratade med honom olika saker och fick jag skjuts hem av Jimmy tack för skjutsen Jimmy. Jag har bara chillat och sett på Fångarna på fortet. Nu lyssnar jag på musik, bloggar och chillar. Vi hörs imorgon. PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 14 januari 2016 19:43

Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost, tagit allt svarta källarna, pantade flaska/burka och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag drack varmchoklad km Eija och Marivic hade möte det gick bara bra. Jag slängde skräp och har jag legat i sängen suttit vid paddan Lunarstorm och Facebook och chillar. Pratat med älsklingen han har det bra och trevlig i Indien gud vad jag saknar honom så sjukt mkt. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 13 januari 2016 20:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag duschade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost, morron-möte, pantade flaskor/burkar, gjorde panten ren, byte säckarna i pant rummet, byte blåa källarna i panten och plockade upp varor. Sen gick jag till lunchrummet drack kaffe, pratade med Jimmy och Daniel, chillade och handlade. Sen åkte jag hem. Jag gjorde varmchoklad det var mums, lyssnade på musik, suttit på Lunarstorm och Facebook och chillar. Nu tittar jag på Sveriges Mästerkock och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 12 januari 2016 20:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, byte pant källarna, byte blåa källarna i panten, tagit allt plast upp till bryggan och plockade upp varor. Sen åkte jag. Jag gjorde kaffe, suttit vid datorn och chillar. Snart börja Ullared/Bygglov. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 11 januari 2016 17:56

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att dålig uppdate för att jag har varit sjuk förkyld. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukosten, morron-möte, tagit alla svarta källarna, pantade, gjorde panten, byte blåa källarna, byte säckarna i pant rummet, tog ner röda packarna/blåa packarna till lagret, slänt kartonger och plockade upp varor. Sen gick jag upp till lunchrummet drack kaffe och chillade. Nu sitter jag i sängen lyssnar på musik och chillar. Jag ska titta på Nej till cancer ikväll. Ny dag imorgon med nya tag Vi hörs imorgon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards