laxen

Alla inlägg under januari 2016

Av Kristin Laxing - 23 januari 2016 22:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 07:09 klarvaken. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack cappuccino, chillade och fixade jag mig. Sen åkte jag till älsklingen, chillade lite och sen gjorde jag överraskning till älsklingen när han kmr hem från Indien nästa lördag hoppas att han blir glad och chillade. Först åkte jag till mc donalds och käkade, sedan gick jag till Bergankungen och tittade på En man som heter Ove jag rekommenderar att titta på den filmen, den var så sjukt rolig, bra och sorgligt. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 januari 2016 20:56

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa källarna, pantade flaska/burka, gjorde panten, byten blåa källarna i panten, byten svarta säckarna och plockade upp varor. Sen gick jag upp till lunchrummet drack kaffe och chillade. Sen åkte jag hem, pratade med personalen o drack te. Sen gick jag ner till mig. Nu tittar jag på Fångarna på fortet och chillar. Skönt med helg nu. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 januari 2016 21:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost, tagit allt svarta källarna, pantade flaska/burka, tagit ner röda packa och plockade upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade i 2h det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Sveriges Mästerkock, Renées brygga och sedan ska jag sova. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 januari 2016 21:01

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaska/burka, plockade upp varor, slängt kartonger och byten blåa källarna i panten. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem pratade med personalen en snabbis. Sen gick jag ner till mig. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Sveriges Mästerkock, Lillelördag och sedan jag sova. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 januari 2016 20:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa källarna, pantade flaska/burka, gjorde panten, byten säckarna och plockade upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade i 2 h. Sen åkte jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Ullared, bloggar och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 18 januari 2016 21:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, tagit ner svarta källarna, gjorde 1 soprummet och plockade upp varor. Sen gick jag upp till lunchrummet och käkade mellis. Sen åkte Trademax skulle beställa sängen brr det gick inte. Sen åkte jag till gymmet och tränade i 2 h, det kändes skönt att komma i gång med träningen. Sen åkte jag hem pratade med personalen en snabbis och sen ner till mig. Jag tog en snabb dusch och nu tittar jag på Tyskland vs Sverige kom igen nu Sverige. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 17 januari 2016 20:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack cappuccino och chillade. Sen började jag att städis hela förmiddagen, fixade jag mig. Sen åkte jag till Trademax för att köpa den sängen strul, får väl köpa den sängen imorgon istället. Sen åkte jag hem till älsklingen en snabbis, han har fått massa räkningar, åkte till BK för att käkade och sedan åkte jag hem. Tjötade med stund och gick jag ner till mig. Jag spelade Bingolotto. Nu lyssnar jag på musik, bloggar, dricker cappuccino och chillar. Ny vecka imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 16 januari 2016 20:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, fixade jag mig och chillade. Sen åkte jag till Trademax och tittade på en säng, käkade jag på mc donalds och sedan åkte jag hem. Jag tittade på min lilla syster, supershowen och chillat. Nu tittar jag på Tack för dansen och chillar. Vi hörs imorgon. PössPöss K

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards