laxen

Alla inlägg under september 2014

Av Kristin Laxing - 9 september 2014 00:10

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, fixade mig och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morgon-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde rent i panten, pantade flaskorna och burkarna, tagit allt backarna, tagit ner svarta-kälarna och gjort rent i pressen. Sen åkte jag hem, tittade på skilda världar, tog det lugnt och duschade. Sen åkte jag hem till Vidars föräldrar, käkade middag, kikade på Idol och Österrike vs Sverige det var en spännande match men slutade oavgjort 1-1 och tack för en mysig kväll och tack för blombukett älskling älskar dig så sjukt mkt älskling lovepower och strongest. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 september 2014 18:36

 

Jag älskar dig så sjukt älskling <3<3<3<3<3. Du är go, underbar och allt. Du är så söt, snygg, gullig, vacker, underbar och allt. Dina ögon är så fina. Jag älskar ochJ saknar dig så sjukt mkt älskling <3<3<3<3<3. Du är bara min lovepower och strongest <3<3<3<3<3. Du betyder allt för mig älskling <3<3<3<3<3. Kyss, Puss och Kram från din älskling <3

Av Kristin Laxing - 3 september 2014 19:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär, är sjuk har feber :(. Jag vaknade vid 06:00 sms:ade Suss sjuk anmäla mig och sedan försöker jag somna om det gick inte, ringde älsklingen men han ringde tillbaka. sen somnade jag om. Jag vaknade vid 09:30 liggat i sängen tiitat på skilda världar och tagit det lugnt. Nu tittar jag på halv åtta hos mig och tar det lugnt. Sen ska jag titta på Idol. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 september 2014 20:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknad vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, pantade, gjorde ren i panten, tvättade i bakom och tog ner backarna till lagret. Sen letade efter Catch hittade 2 st och sedan åkte jag hem, hämtande min bankkort och åkte jag till torget till Vårdcentralen och spolade bort vaxpropp det gick bra. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Skilda världar, km Camilla med ny personal som heter Daniel han är trevlig och snäll person och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Idol och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 1 september 2014 19:35

 

Hejdå Augusti och Hej September! Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 med världens huvudvärk stannade hemma från jobbet och sedan somnade om. Jag vaknade vid 10:00 igen fortfarande huvudvärk. Jag tittade på skilda världar, käkade mat och tagit det lugnt hela dagen. Nu tittar jag partiledare debatt inför valet och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards