laxen

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Kristin Laxing - 9 september 2014 21:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, tog det lugnt och fixade mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukst, morgon-möte, fortsätta med frukosten, pantade burkarna och flaskorna, tvättade dörren, slängt plasterna och plockade upp varor. Sen åkte jag hem, hade Eija-möte det gick bra, tittade på Skilda världar, gjorde ALS-forskning, bondefika och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Idol och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 september 2014 00:10

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, fixade mig och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morgon-möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde rent i panten, pantade flaskorna och burkarna, tagit allt backarna, tagit ner svarta-kälarna och gjort rent i pressen. Sen åkte jag hem, tittade på skilda världar, tog det lugnt och duschade. Sen åkte jag hem till Vidars föräldrar, käkade middag, kikade på Idol och Österrike vs Sverige det var en spännande match men slutade oavgjort 1-1 och tack för en mysig kväll och tack för blombukett älskling älskar dig så sjukt mkt älskling lovepower och strongest. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards