laxen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Kristin Laxing - 9 oktober 2013 21:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bea. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockade tillbaka varor, gjorde frukost, frontat, gjorde rent panken, plockade upp varor och tog en tjuv på jobbet han försöker tar oxfilér icke inte jag tog han. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra förutom att det regnande. Sen åkte jag hem. Jag duschande, tittade på Halv åtta hos mig och Bonde söker fru. Nu tittar jag på Halvvägs till himlen och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2013 19:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plocka tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag tillbaka varor, plocka upp varor och hjälpte Simon med ägget. Sen gick jag till gymmet och tränade 1 timmar och 30 min det gick bara bra. Nu tittar jag på tv:n och tar det lugnt. 4 fantastisk månader med älsklingen ?? i dag. Jag älskar dig så sjukt mkt Vidar, du är så snygg, söt, gullig, vacker och allt älsklingen. Jag älskar dig så sjukt mkt Vidar Puss. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 oktober 2013 21:37

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. SöndagJag vaknade vid 08:0" tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade jag mig. Sen åkte jag till ICA Focus och väntade på älsklingen i 1 timma. Sen gick vi till Lisse ?? åkte vi några karuseller, gick vi till bk, käkade, åkte några karuseller till. Sen åkte vi till O'Leays och tittade på Djurgården vs Göteborg fan att Göteborg förlorade ?. Sen åkte vi tillbaka till Lisse ?? åkte några karuseller, sen åkte älsklingen hem, då köpte jag en kaffemugg, åkte den sista åkturen på Balder för i år och tittade på Fyrverkningarna. Sen åkte jag hem och tittade på Wallander. Måndag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har gjorde frukost, morgon-möte, fortsätta jag och gjorde frukost, gjorde rent panken, pankade flaskor och burkar, tagit plasten till bryggan och frontat. Sen gick jag till gymmet och tränade i 2 timmar det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tvd och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 oktober 2013 00:44

Tja och Go natt på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag plockade upp varor, gjorde frukosten, fortsätta jag att plockade upp varor, tagit plasten upp till bryggan, fortsätta jag att plockade upp varor och frontade. Sen åkte hem duschade och tog det lugnt en stund. Sen åkte jag hem till älsklingens föräldrar och väntade på honom. Sen hade vi fredagsmys vi tittade på Postkodmiljnären och Idol. Sen åkte jag hem och gick lagg mig var så trött.Lördag Jag vaknade 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppande golverna, gick till tvättade kläder, gjorde rent toaletten och badrummet, diskade och dammande. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Vi skulle tittat på Frölunda vs Växjö men gick till bk, käkade och sedan gick vi till netto och köpte. Sen hem till hans föräldrar och hade lördagsmys vi tittade på Körslaget och tog det lugnt. Morron bli det Lisse med älskling. Nu ska jag sova. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 3 oktober 2013 20:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockat upp varor, gjorde frukost, fortsätta jag att plockat upp varor, lämna tillbaka varor och fortsätta jag att plockat upp varor. Efter jobbet åkte jag till ICA Maxi och handlade. Sen åkte jag hem. Jag har liggat i sängen, spelat fifa fotboll 2014 och tagit det lugnt. Nu ska jag tittar på Kockarna kamp och göra kaffe med. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 oktober 2013 22:08

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockat upp varor, luft kundkorgar och frontat. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tvd, druckit kaffe/ och tagit det lugnt. Nu tittar jag på New girl och dricker loka. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 1 oktober 2013 20:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockade tillbaka varor, gjorde frukosten, tagit plasten upp till bryggan, pankade flaskorna och burkarna, gjorde rent panken och frontade. Sen åkte jag hem. Jag har liggat i sängen tittat på tvd/sufat runt på mobilen, tog en varm och skön dusch och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Halv åtta hos mig och dricker kaffe. Sen kmr Äntligen hemma och sedan Miljonlotterigets pengarna på bordet. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards