laxen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Kristin Laxing - 22 oktober 2013 20:27

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men fortfarande ryggont :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost och plockat upp varor. Sen åkte jag hem, tittade på Johan Falk, duschade, käkat mat, tittat på tvd och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Äntligen hemma och sedan kmr Miljonlotterigets pengarna på bordet. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 oktober 2013 20:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men har ryggont inte kul alls :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, hade morron möte, fortsätta jag att lämna tillbaka varor, gjorde rent panken, tagit ner blåa kärna, plocka upp varor och hjälpte suss med olivoljarna. Fick väntade på dom för att hade möte uppe i kontoret. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Johan Falk, käkade mat, tittade på tvd och tagit det lugnt. Nu ska jag titta på Dessertmästerna. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 oktober 2013 21:10

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Torsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade vid Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde fruosten och frintande. Sen åkte jag hem och käkade spaghetti och köttfärssås och sedan började möte det gick bara bra. Jag tog det lugnt en stund. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade och sedan åkte jag hem och tog det lugnt. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag lämnade tillbaka, tog plasten upp till brygga och gjorde rent panken. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Sen åkte jag till tandläkarn det gick bara bra. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Sen började jag med spaghetti och köttfärssås och km älsklingen. Vi åt spaghetti och köttfärssås och hade fredagsmys. Lördag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började tvättade kläder och diskade och tog det lugnt. Sen åkte jag in stan och pankade flaskorna och brukade och åkte jag till Haga kyrkan och väntade på älsklingen. Sen tittade vi på Arsenal vs Norwich fan vad gott att Arsenal vann med 4-1. Sen åkte vi till netto och handlade gott och åkte vi hem till hans föräldrar hus och hade Lördagsmys. Söndag Jag vaknade vid 10:30 vi åt frukost, drack te och tog vi det lugnt. Sen åkte vi tippade och sedan gick vi till café vi åt räkmacka och drack kaffe och hade vi mysig. Sen åkte hem och tittade på Johan Falk en stund och åkte jag hem till Linda och köpte jag köpte Kina mat och hem. Jag käkade Kina maten, tittade på Solsidan och nu tittar jag på Hellenius Hörnan, tar det lugnt och pratade med älsklingen ??. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 16 oktober 2013 21:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Tisdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag pankade flaskorna och burkorna, gjorde frukost, tagit plasten upp till bryggan och frontade. Sen åkte jag hem till älsklingen. Vi gjorde tacos till middag och sedan åkte vi till Scandinvium och tittade på Frölunda vs Brynäs fan vad gott att Frölunda vann med 3-2 och sedan åkte vi till O'Learys och tittade på Sverige vs Tyskland tyvärr blev det förlust med 3-5. Sen åkte jag hem och gick lagg mig. Onsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit fram blåa kärna till panken, gjorde frukost, gjorde rent panken och plockade upp varor. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade, käkade middag, tittade på tvd, drack kaffe och tagit det lugnt. Nu tittar jag på halvvägs till himmelen och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 14 oktober 2013 20:41

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämna tillbaka varor, hade morgon möte, gjorde frukost, fortsätta jag att lämna tillbaka varor, pankade flaskorna, burkarna, gjorde panken och plocka upp varor. Sen åkte jag hem och byte om till tränings-kläder. Jag trodde att det var tandläkarn i dag det är ju på fredag. Då åkte jag till gymmet och tränade i 2 tim det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag käkade spaghetti, köttfärssås och drank kaffe. Nu ligger jag i sängen tittar på Dessertmästerna och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 13 oktober 2013 21:25

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen gick jag till tvättstuga och tvättade kläderna, dammsög golverna, moppade golverna, gjorde rent toaletten och dammande. Sen tog jag det lugnt. Sen började jag att lagade middag det blev spagetti och köttfärssås det var jätte gott och drack jag kaffe med. Jag har tittat på tvd och tagit det lugnt en riktigt chill dag i dag. Nu tittar jag på en film på 4:an och tar det lugnt. I mon är det jobb, tandläkarn och gym. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 12 oktober 2013 20:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår bara bra. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost, tagit plasten upp till bryggan, pankade flaskorna och burkarna, gjorde rent panken och plockade upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade 1 tim och 15 min det gick bara bra. Sen åkte jag hem till älsklingens föräldrar. Vi tittade på Belgien vs Kroatien och Sverige vs Österrike fan vad gott att Sverige vann med 2-1. Sen åkte jag hem och gick lagg mig. i dag Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Åby och mötte upp älsklingen. Vi tittade på hästar hela efter middag och på vägen hem fixade jag biljetter till Hotell och sedan åkte jag hem. Jag tittade på Nyheterna och Postkodmiljnären. Nuvtittsr jag på Körslaget. Sen ska jag till bio och möta upp älsklingen. Vi ska titta på Hotell hoppas att Hotell är bra. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 oktober 2013 21:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har gjort frukost och gjort panken hela dagen. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tvd, spelat fifat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Kockerna kamp och sedan Sveriges bakar. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards