laxen

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kristin Laxing - 23 augusti 2013 22:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till Willys. Jag plockade tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag plockade tillbaka varor, plockade varor lämnat i olika ställe, lämnade sopor till bryggan och sopa läsk. Sen åkte jag hem och duschade och sedan åkte jag till pizzerian hjärtat väntade på mig vi käkade innan matchen och sedan åkte vi till Frölundaborg och tittade på Frölunda vs Ingolstadt fan vad gott att Frölunda vann mot Ingolstadt med 7-3. Nu tittar jag på Rederiet och sedan sova. Vi hörs i mon PössPöss och natti natti

Av Kristin Laxing - 22 augusti 2013 20:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till Willys. Jag plockat tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag plockat tillbaka varor, gjorde rent panken, lämna blåa lådorna, slängt kartonger och frontat. Sen åkte jag hem. Jag har inte gjort så mkt tittat på Skärgårdsdoktorn, Rederiet och Nu tittar jag på Kockarna kamp och tar det lugnt. Efter kockarna kamp ska jag fortsätta titta på Rederiet. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 augusti 2013 21:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixade mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, plockat varor, slängt kartonger, fronta och bytte blåa släp lådorna i panken. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra, jag tog det lugnt efter som att jag har varit förkyld i några dagar. Sen åkte jag hem, duschande, gjorde pytt i pannan till middag. Nu ska jag titta på Skärgårdsdoktorn och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 20 augusti 2013 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre i dag. Jag vaknade vid 09:00. Jag tittade på Rederiet, Skärgårdsdoktorn, drack oboy, åt banan och tog det lugnt. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till Vidars jobb, vi pratade och sånt. Sen åkte vi till Strike & Co och spelade bowlade efteråt gick vi till ICA Kvartum, köpte glass för hjärtat fick 160 poäng då bjöd jag han på glass. Sen gick vi till Media Mark och kikade på olika saker. Sen gick jag till Max och käkade. Nu tittar jag på Skärgårdsdoktorn och tar det lugnt. Morron är det jobb och efter jobbet är det fotbolls träning. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 17 augusti 2013 12:17

Tja och Goddagen på er! Hur är läget med er? Jag mår så där blev ju förkyld i går. Jag vaknade vid 10:00. Jag tittade på Rederiet, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp, hjälpte Vidar och handlade saker till pizza och sedan åkte hem till Vidar och väntade på honom. Sen åkte hem till hans föräldrar och väntade på honom. Sen gjorde vi hemmagjord pizza, vi tittade på tv:n och käkade pizza och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till packhuskajen och tittade på Göran och Ken i Triple & Touch dom var super grym bra tycker jag. Sedan var det hem till Tuve för mig och Kålltorp till sina föräldrars hus för Vidar. Vi hörs senare PössPöss

Av Kristin Laxing - 15 augusti 2013 21:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00. Jag tittade på Rederiet, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till Hemköp och väntade på hjärtat slutat. Sen gick jag och hjärtat till kronhusgården kikade runt och sedan gick vi till kunsportplatsen och tittade på Johan Wellton han trixade med olika saker helt sjukt grym efteråt gick vi till Spice of Asia 2 hjärtat drack 1 öl och jag drack 2 cola, pratade och tog vi det lugnt. Hjärtat åkte hem till sin och jag åkte till ICA Maxi och köpte den viktigaste sakerna. Och sedan åkte jag hem tittade på Abeba Aregawis lopp fan vad gott guld till henne, gjorde pytt i pannan, drack kaffe och tog det lugnt. Nu tittar jag på Rederiet och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 15 augusti 2013 13:30

Tja och Godagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 12:00. Jag tittade på Lassie, Rederiet, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till stan käkade sallad till middag, gick jag runt och kikade på kulturkalaset. Sen gick jag till mc donalds och drack gratis kaffe och gick jag till Götaplatsen och tittade på Darin det var fantastisk kväll. Vi hörs senare PössPöss

Av Kristin Laxing - 13 augusti 2013 21:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00. Jag låg i sängen kikade på nätet, drack kaffe, tittat på Lassie, Rederiet, Allsång på skansen och tagit det lugnt. Usch vad tråkig väder det har varit i dag :(. Nu tittar jag på Lassie igen. Morron blir det kulturkalaset. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards