laxen

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Kristin Laxing - 10 augusti 2013 22:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade 05:30 men snozade till 05:45. Vi fixade allt och sedan åkte vi till terminalen. Vi gick ombord på Carisma den åkte 07:15. Vi gjorde inte så mkt på Carisma. Sen gick vi till mat affären och gick vi till turistbyrån och frågade Palmstranden. Sen gick vi till Palmstranden var där en stund. Sen gick vi på restaurang och åt pasta efteråt gick vi ombord på Danica den 14:30 vi satt vid datorn, spelade och tog det lugnt. Sen åkte vi hem till Vidar för att hämta nyckeln och sedan åkte jag hem lämnade sakerna. Sen åkte tillbaka hem till Vidar och väntade på honom. Nu käkar vi pizza och tar det lugnt. Morron är det Freesport och Diggiloo det ska bli kul och trevlig. Tack för en underbar dag Hjärta ?. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 augusti 2013 22:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade 05:30 men snozade till 05:45. Vi fixade allt och sedan åkte vi till terminalen. Vi gick ombord på Carisma den åkte 07:15. Vi gjorde inte så mkt på Carisma. Sen gick vi till mat affären och gick vi till turistbyrån och frågade Palmstranden. Sen gick vi till Palmstranden var där en stund. Sen gick vi på restaurang och åt pasta efteråt gick vi ombord på Danica den 14:30 vi satt vid datorn, spelade och tog det lugnt. Sen åkte vi hem till Vidar för att hämta nyckeln och sedan åkte jag hem lämnade sakerna. Sen åkte tillbaka hem till Vidar och väntade på honom. Nu käkar vi pizza och tar det lugnt. Morron är det Freesport och Diggiloo det ska bli kul och trevlig. Tack för en underbar dag Hjärta ?. Vi hörs imon PössPöss

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards