laxen

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Kristin Laxing - 27 januari 2012 18:29

Hur är läget med er?

Själv mår bara bra har fått en väldigt jobbig hosta :(.

Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, duschade och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, åt mina frukt, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen började jag dammsuga rummet och sedan omklädsrummet och sedan var det lunch åt väldigt god fisk-soppa som Anette och Catrin gjorde efter det var det kaffe och kaka.

Sen var det fredagsmöte och sedan skriv protokollet.

Sen fortsättande jag med bingoprickorna och sedan slutade vi för dagen denna veckan.

Jag åker direkt till Vidar, tittade på vägen ut det var as länge sen jag tittade på vägen ut.

Nu sitter jag vid datorn leta efter ett pizzadeg recep vi ska göra hemmagjord pizza då är Vidar och handla grejerna till pizza och dricka. Vi hörs senare när jag kmr hem från Vidar så länge får ni ha det gött alla nu Hejs och Puss


Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards